קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

ספידי מינסטרונה

ספידי מינסטרונה
ספידי מינסטרונה יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 27 גרם חלבון, 29 גרם שומן, ובסך הכל של 446 קלוריות. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. ראש לחנות ולקחת פתיתי פטרוזיליה, ירקות פסטה ברוטב שום, בזיליקום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב נקניק מעושן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות עכביש מפחידות כמו קינוח. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 54%. מתכונים דומים: מרק הירקות והמינסטרונה-לה בויון דה ל ' לגומאס ולה מינסטרונה, ספידי גספצ'ו, ו לזניה מהירה.

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 10-15 דקות או עד לחימום.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מפזרים גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית עובדת ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. אתה יכול לנסות קאסלוסט קיאנטי קלאסיקו ריסרבה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -28 דולר לבקבוק.
קאסלוסט קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קאסלוסט קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
צבע אדום אודם עז. הזר שלו משלב את הניחוחות הפירותיים האופייניים של סנגיובזה (כמו אוכמניות, מרסקה בשלה, שזיף) עם תווי העץ האלגנטיים. על החיך הוא קטיפתי והרמוני עם איזון מצוין בין חומציות לטאנינים מתוקים. יין מזדקן, נותן את המיטב מהשנה ה -5 לאחר הקצירזה הולך עם בשר אדום בגריל. ההרמוניה והאופייניות שלה מרוממים בצורה מושלמת גם על ידי גבינות מיושנות.