קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

סרטנים דגנים

סרטנים דגנים
סרטנים דגנים עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 467 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו סוכר דקל, שמן בוטנים, פלפל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הדגנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות קונפטי של סאני כקינוח. 8 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: סרטנים Satay (סרטנים / שרימפס עם רוטב בוטנים חריף), סרטנים מטוגנים (סרטנים מים מתוקים)/???, ו הסרטנים.

מרכיבים

2(חוֹרֶף)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דגני נסטום מקורייםדגני נסטום מקוריים3צ'ילי תאילנדי אדום, פרוס דק, באלכסון (הערה ממארק: אם אתה לא אוהב את החום, אתה יכול להחליף צ' ילי פרזנו מתון)צ'ילי תאילנדי אדום, פרוס דק, באלכסון (הערה ממארק: אם אתה לא אוהב את החום, אתה יכול להחליף צ' ילי פרזנו מתון)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עלי קאריעלי קארי2חלמונים של ברווז מלוח?(הערה ממארק: אתה יכול לקנות ביצי ברווז מלוחות בכל שוק אסיאתי)חלמונים של ברווז מלוח?(הערה ממארק: אתה יכול לקנות ביצי ברווז מלוחות בכל שוק אסיאתי)1ביצה, מקציף קלותביצה, מקציף קלות2(חוֹרֶף)סוכר מגורען או כף ידסוכר מגורען או כף יד4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן בוטנים (לטיגון שרימפס)שמן בוטנים (לטיגון שרימפס)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חסילונים (הערה ממארק: בקי לימדה אותי על זה: נסו למצוא סרטנים מארה חסילונים (הערה ממארק: בקי לימדה אותי על זה: נסו למצוא סרטנים מארה " ב, פראיים במידת האפשר, כדי למנוע את כל האנטיביוטיקה והחרא נשאבים לחסילונים זרים וחקלאים)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.