קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

עוגת דלעת

עוגת דלעת
עוגת דלעת לוקח בערך 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 16 מנות. מנה אחת מכילה עד 5 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 326 קלוריות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אבקת אפייה, תבלין פשטידת דלעת, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. עם כפית ציון של 24% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: דלעת פאי מתובל זרעי דלעת, מאפינס פאי דלעת, ו דלעת עוגת קינמון רול כוסות.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
2
כדי להכין עוגה, מעיל 2 (8 אינץ') מחבתות עוגה עגולות עם ספריי בישול. מחבתות אבק באופן שווה עם 2 כפות קמח.
מרכיבים שתצטרך
3
שלב 1 כוס סוכר מגורען, סוכר חום, ושמן בקערה גדולה; להכות עם מיקסר במהירות בינונית 2 דקות או עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
4
להוסיף תחליף ביצה וביצים; לנצח עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
5
להוסיף דלעת, מכות עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
6
כפית קלה 2 כוסות קמח לתוך כוסות מדידה יבש; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
7
מערבבים קמח, אבקת אפייה, והבא 3 מרכיבים (באמצעות מלח) בקערה בינונית. בהדרגה להוסיף תערובת קמח לתערובת דלעת, להכות רק עד מעורבב. הבלילה כפית לתוך מחבתות מוכנות.
מרכיבים שתצטרך
8
אופים ב 350 במשך 30 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב מחבתות 10 דקות על מתלה תיל.
9
הסר עוגה מן המחבתות; מגניב לחלוטין על מתלה חוט.
10
כדי להכין ציפוי, לנצח חמאה וגבינת שמנת במהירות בינונית עד שמנת. בהדרגה להוסיף אבקת סוכר, מכות עד מעורבב (לא overbeat).
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים מיץ, ערבוב עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
12
מניחים שכבת עוגה 1 על צלחת הגשה.
13
מורחים 1 כוס ציפוי על שכבה, העליון עם שכבת העוגה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
14
מורחים שאריות זיגוג מעל העוגה.
מרכיבים שתצטרך
15
מפזרים פקאנים, ומקשטים עם פרוסות תפוז, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2(חוֹרֶף)חמאה, מרוכךחמאה, מרוכך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצהתחליף ביצה2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות קמח לכל מטרה (אודותכוסות קמח לכל מטרה (אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)מיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים, קלוייםאגוזי פקאן קצוצים, קלויים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דלעת לא ממותקתדלעת לא ממותקת2(יכול להיות או להרחיק)דלעת-פאי תבליןדלעת-פאי תבלין1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)