קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

עוגת חיתוך מס ' 1

עוגת חיתוך מס ' 1
עוגת חיתוך מס ' 1 עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 193 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 20 מנות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. גשו לסופר וקנו את הציפוי הרך של בטי, צבע מזון, תערובת עוגות בטי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו תלתן לחתוך עוגה פאונד, עוגיות לחתוך גרהם, ו כריכי גבינה חתוכים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F (325f למחבתות כהות או לא דביקות). גריז תחתון רק של מחבת כיכר 8x4 אינץ ' עם ריסוס קיצור או בישול, ומניחים כוס אפייה נייר בכל אחד 12 כוסות מאפין בגודל רגיל.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קיצורקיצור
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מחבת כיכרמחבת כיכר
תנורתנור
2
בקערה גדולה, להכות תערובת עוגה, מים, שמן וביצים עם מיקסר חשמלי במהירות נמוכה 30 שניות. הכה במהירות בינונית 2 דקות, גירוד קערה מדי פעם, עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת עוגהתערובת עוגה
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
מניחים 1 3/4 הבלילה כוסות לתוך מחבת כיכר. כפית נותרת הבלילה לתוך כוסות מאפין.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מחבת כיכרמחבת כיכר
4
אופים עוגת כיכר 35 עד 40 דקות וקאפקייקס 18 עד 23 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז העוגה יוצא נקי. מגניב 10 דקות; להסיר מן המחבתות כדי קירור מתלה. מגניב לגמרי, כ -30 דקות. לטיפול קל יותר, לקרר או להקפיא עוגת כיכר 30 עד 60 דקות או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
מערבבים יחד 1/2 כוס ציפוי צבע מזון ירוק לצבע הרצוי. כפית ציפוי ירוק לתוך שקית לקשט מצויד קצה עגול קטן; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזון ירוקצבע מזון ירוק
ציפויציפוי
6
לקצץ מעוגל העליון את עוגת כיכר.
7
עוגת כיכר מקום לחתוך בצד למטה על צלחת. חותכים את העוגה לצורה מספר אחת באמצעות תבנית (תבנית ניתן למצוא תחת הטיפים שלהלן) כמדריך. כפור בצד העליון של עוגה עם ציפוי לבן. ציפוי מקטרת ירוק לפסים על עוגה. השתמש שנותר ציפוי כדי cupcakes פרוסט.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי