קושיקשה
מוכן ב42 דק.
מנות15
ציון בריאות2
מגזין

עוגת קוקוס מוקה עם ציפוי מוקה

עוגת קוקוס מוקה עם ציפוי מוקה
עוגת קוקוס מוקה עם ציפוי מוקה יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 509 קלוריות. מתאים ל-15 מנות. אם יש לך תמצית קוקוס, יוגורט קפה, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יהיה להיט בחג היום האם שלך. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 42 דקות. מתכונים דומים: עוגת שיש מוקה אגוזי לוז עם שמנת חמוצה מוקה גנאש, בראוניז קלואה עם ציפוי חמאה מוקה קאלאואה מוקה וקרמל מלוח שוקולד לבן קלואה מוקה לאטה, ו עוגת מוקה עם ציפוי אגוזי לוז קרם חמאה.

הוראות

1
מערבבים יחד הראשון 6 מרכיבים בקערה גדולה. מערבבים יחד 1 כוס קפה, חלב קוקוס, שמן, טעמים וביצים; מוסיפים למרכיבים יבשים. הכה במהירות בינונית עם מיקסר חשמלי עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
קפהקפה
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
2
יוצקים הבלילה לתוך 2 משומן ו floured 9 אינץ ' עגולים cakepans.
3
אופים ב 350 במשך 20 עד 25 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב מחבתות על מדפי תיל 10 דקות; להסיר מחבתות, מגניב על מדפי תיל.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
פירורי שוקולד לבן מיקרוגל בקערת זכוכית גדולה ב 1 1/2 דקות או עד נמס, ערבוב פעמיים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפס לבןשוקולד צ ' יפס לבן
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
5
מוסיפים יוגורט 1 כף קפה. הכה במהירות בינונית 30 שניות או עד התפשטות עקביות.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
יוגורטיוגורט
6
מורחים ציפוי בין השכבות ועל גבי וצדדים של עוגה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
7
מקשטים, אם תרצה. לאחסן במקרר.
1
אופים שכבות על מתלה התנור המרכזי, ומחבתות מתנודדות אפילו לאפייה, נזהרים לא לתת לצדדים לגעת. הקפד להשתמש בחלב קוקוס לא ממותק ולא בקרם קוקוס.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוס לא ממותקחלב קוקוס לא ממותק
קרם קוקוסקרם קוקוס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים15ריבס, קצוץ טרי או קפואמקשטים: שבבי שוקולדמקשטים: שבבי שוקולד1(יכול להיות או להרחיק)תמצית קוקוסתמצית קוקוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ2largesביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה מבושל חזקקפה מבושל חזק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קפה מבושל חזקקפה מבושל חזק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאו לא ממותקקקאו לא ממותק1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי שוקולד לבןפירורי שוקולד לבן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט קפה דל שומןיוגורט קפה דל שומן