קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

עוף אנדויל גאמבו

עוף אנדויל גאמבו
עוף אנדויל גאמבו יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 662 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 48 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם נקניקיות andouille, פלפל, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . לא הרבה אנשים באמת אהבו צלחת קריאולית זה. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-20 דקות. עם כפית ציון 61% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: עוף ואנדויל גאמבו, עוף ואנדויל גאמבו, ו עוף-Andouille גאמבו.

הוראות

1
מערבבים מים ועוף בסיר גדול. מביאים לרתיחה. להפחית את החום ומבשלים עד העוף הוא רך, על 1 שעה. באמצעות מלקחיים, להעביר עוף מסננת מגניב, חיסכון נוזלי בישול.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר בשר מעצמות בחתיכות.
מרכיבים שתצטרך
3
חום 2 כפות שמן במחבת כבדה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים במיה ומבשלים עד שכבר לא דביק, ערבוב לעתים קרובות, על 20 דקות; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים קמח הנותרים 1/2 כוס שמן בתנור הולנדי גדול. מבשלים מעל חום בינוני עד חום זהוב עמוק, ערבוב לעתים קרובות, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים 4 כוסות מרק בישול עוף שמורות, במיה, נקניקיות אנדוויל, עגבניות עם המיצים שלהם, פלפל, סלרי, שום, עלה דפנה, מלח, טימין, בזיליקום, קאיין, ופלפל. מכסים חלקית ומבשלים עד מעובה, על 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
7
כפית את כל שומן מפני השטח של גאמבו.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים עוף ואבקת קובץ לגמבו ומבשלים בעדינות 15 דקות. (אם מתכוננים קדימה, מכסים ומקררים. הביאו להרתיח לפני ההגשה.) אורז תל בקערות רדודות אם תרצה. מצקת גמביה מעל ומגישים.
מרכיבים שתצטרך