קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

עוף ברוטב האיים הקאריביים

עוף ברוטב האיים הקאריביים
המתכון Caribbean Jerk Marinated Chicken יכול לספק את ההשתוקקות שלך במרכז אמריקה בערך 45 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 349 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך תיבול הקאריביים אידיוט, רוטב סויה, חומץ סיידר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-12 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: עוף האיים הקאריביים, עוף האיים הקאריביים, ו עוף האיים הקאריביים.

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Alsace Willm Clos Gaensbroennel Gewurztraminer. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Alsace Willm Clos Gaensbroennel Gewurztraminer
Alsace Willm Clos Gaensbroennel Gewurztraminer
צהוב חיוור עם נצנוצי זהב צהובים. אף מורכב ואינטנסיבי, פרחוני ומתובל בו זמנית. יש לו משקל, כמו גם מתיקות, אבל זה פוטנציאל ויכולת גיל כי הוא כל כך מרשים. Spice ו gingerbread הערות, כמו גם חומציות בסדר, להשאיל מורכבות פירות צהובים, צהובים.