קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

עוף הטנדורי של ביג דדי

עוף הטנדורי של ביג דדי
ביג דדי של עוף טנדורי דורש כ 1 שעה ו 40 דקות מתחילתו ועד סופו. לבמנה עיקרית זו יש 1114 קלוריות, 76 גרם חלבון, ו 76 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 37% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לך שורש ג'ינג'ר, בצל, חלב ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי להשתמש בחלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שביל החלב בראוני נושך כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 53%. ציון זה מוצק. נסו העוף הסיני של אבא וו, העוף של ביג דדי סריראצ'ה מוקפץ, ו ביג דדי ' ס עוף צלוי במרכז העיר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים גריל לגבוה. מחממים את התנור ל 400 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
תנורתנור
3
בקערה בינונית מערבבים יחד את הכמון, הכוסברה, הפפריקה, הקאיין, המלח, הפלפל, לפי הטעם, מיץ הלימון, גרידת הלימון, היוגורט, השום ושורש הג ' ינג ' ר עד להטמעה טובה.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
כוסברה.כוסברה.
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
שוםשום
פלפלפלפל
יוגורטיוגורט
כמוןכמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים עוף ומכסים באופן שווה במרינדה. מכסים בניילון נצמד במקרר למשך 1 עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
5
מוציאים את העוף מהמרינדה ומניחים על הגריל. מבשלים 6 עד 7 דקות מכל צד, הופכים לעתים קרובות. מכסים במרינדה שנותרה בזמן הבישול. מנמיכים את האש לנמוכה ומכסים במכסה גריל. ממשיכים לבשל עד שהעוף מבושל, בערך 18 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
שים את הגריסים על מגש הגשה.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים
7
מוציאים את העוף מהגריל ומגישים על גבי הגריסים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
גריסיםגריסים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
בסיר גדול עם תחתית כבדה על אש בינונית-גבוהה מוסיפים את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
מוסיפים בצל ושום ומבשלים עד לריכוך, בערך 1 עד 2 דקות. מערבבים פנימה את החלב והשמנת ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
קרםקרם
בצלבצל
חלבחלב
10
מקציפים פנימה את הגריסים, ואז מנמיכים את האש ומבשלים, תוך ערבוב תדיר, עד שהם סמיכים ורכים, כ-35 עד 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
11
מוסיפים את הפרמזן, מיץ הלימון, המלח, הפלפל והעירית. מערבבים היטב. שמור על חום עד שמוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
פרמזןפרמזן
עיריתעירית
פלפלפלפל
מלחמלח

מרכיבים

2(חוֹרֶף)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)1kgsעוף, לחתוך 8 חתיכותעוף, לחתוך 8 חתיכות3(חוֹרֶף)עירית קצוצהעירית קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרגרי תירס לבנים קרקע אבןגרגרי תירס לבנים קרקע אבן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2(חוֹרֶף)שורש זנגביל מגורדשורש זנגביל מגורד11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קרקע קאייןקרקע קאיין1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1לימון, juicedלימון, juiced1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1לימון, מקונן ומיץלימון, מקונן ומיץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים1בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת11 קילו קישואים,פלפל שחור סדוקפלפל שחור סדוק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אסייתי בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסטברג גרוס גוואקס. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ 63 דולר.
מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסטברג גרוס גוואץ
מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסטברג גרוס גוואץ
גרונהאוס חדש יחסית לייצור ג 'י. ג' י., לאחר שהצטרף רק ל-ו. ד. פ. (וורבנד דויטשר יחסי ציבור) בשנת 2015. הם עושים שני ג 'י. ג' י-הרנברג ואבסטברג. אבצברג שולט עליון, שמקורו בקרקעות צפחה כחולות עמוקות. הוא מציג ניחוחות וטעמים של אפרסק לבן, משמש, פרחי אביב ועשבי תיבול ירוקים. פס מרתק של חומציות הדרים מעיר את החיך וחושף את היבטי המינרלים והצמחים העמוקים של ריזלינג המורכב יוצא הדופן הזה. לא חסר פירות-האפרסק, התפוח והמנגו זורחים לכל אורכו - אבל הארציות הרודפת והפרט הפיליגרי של היין הזה הם שהופכים אותו לבלתי נשכח.