קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

פאי תפוזים כפור

פאי תפוזים כפור
פאי תפוזים פרוסטי דורש בערך 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בערך 8 גרם חלבון , 23 גרם שומן , ובסך הכל 460 קלוריות . , מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם חלב מרוכז, קרום קרקר גרהם, תרכיז מיץ תפוזים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם ציון ספונקולרי של 36% , המנה הזו לא כל כך מרהיבה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: משקה פרוסטי כתום טרי (Copycat Orange Julius) , משקה תפוזים קפוא , ושייק כתום קפוא .

הוראות

1
טורפים בקערה גבינת שמנת וחלב מרוכז עד לקבלת תערובת חלקה. טורפים פנימה רכז מיץ תפוזים. מקפלים פנימה תוספת מוקצפת. כף לתוך קרום. מכסים ומקפיאים עד 3 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
תרכיז מיץ תפוזיםתרכיז מיץ תפוזים
1/4 כוס אבקת ג'לטין ליים1/4 כוס אבקת ג'לטין ליים
2 פאונד תפוחי אדמה כחולים2 פאונד תפוחי אדמה כחולים
2-1/2 כפיות מי ורדים, לא חובה2-1/2 כפיות מי ורדים, לא חובה
מים (70 מעלות עד 80 מעלות)מים (70 מעלות עד 80 מעלות)
ציוד שתשתמש בו
2 מנות סלט גויה ותיבול ירקות2 מנות סלט גויה ותיבול ירקות

יין מומלץ: יציאה, Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

פאי עובד ממש טוב עם פורט, וין סנטו וריזלינג מסוף קציר מאוחר. יינות אלה כולם מתוקים, וזה חשוב מכיוון שבדרך כלל יין צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משלב איתו. נמל תות שוקולד Giessinger Surrender עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
נמל תות שוקולד כניעה של גיסינגר
נמל תות שוקולד כניעה של גיסינגר
כאשר אנו מתמסרים לכוח וליופי הארוך של הנפש ללא קשר ליופי הפיזי קצר המועד אנו חווים סיפוק. כניעה לכאבים עשויה להיות החוויה הלימודית והמשפילה האולטימטיבית. אחרי הכל, אנחנו צריכים סליחה כדי להתמסר לתשוקה. יין סירה פורט בטעמים טבעיים של שוקולד ופירות יער. גלידה על גלגלים. AU PLAISIR!!