קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פודינג קוקוס סיני

פודינג קוקוס סיני
פודינג קוקוס סיני נטול גלוטן, ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 131 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו סוכר, ג'לטין, חלב שהתאדה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שזה פגע במקום. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של אוכל סיני. . זה עובד טוב כמו קינוח. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. עם כפית ציון של 13% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: פודינג לפת לשנה החדשה הסינית, המרכיב הסודי (קוקוס): פודינג אורז קוקוס כפול, ו פודינג שוקולד קוקוס עם פתיתי קוקוס.

הוראות

1
גריז קל עובש 1 ליטר.
2
בקערה גדולה, להמיס ג ' לטין במים רותחים. מערבבים חלב התאדה, סוכר ותמצית קוקוס. אפשר להתקרר לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
תמצית קוקוסתמצית קוקוס
חלב מתאדהחלב מתאדה
ג ' לטיןג ' לטין
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
בינתיים, מקציפים חלבונים עד רכות. כאשר תערובת ג 'לטין התקררה לטמפרטורת החדר, מניחים קערת ג' לטין באמבט קרח. כאשר התערובת מתחילה להגדיר, לקפל חלבונים לתוכו.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
ג ' לטיןג ' לטין
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מורחים עובש מוכן להכניס למקרר עד סט.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. החיבור Chenin Blanc תערובת עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.