קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 21 דק.
מנות20
ציון בריאות4
מגזין

פילה Mahi Mahi בגריל של בק במרינדה זנגביל סויה (oamc)

פילה Mahi Mahi בגריל של בק במרינדה זנגביל סויה (oamc)
פילה Mahi Mahi בגריל של בק במרינדה זנגביל סויה (oamc) עשוי להיות רק המרינדה שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 62 קלוריות, 9 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. והוא יספק כ 20 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל קאיין, שום, שמן זיתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 4 שעות ו-21 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, מתכונים דומים: פילה Mahi Mahi בגריל של בק במרינדה זנגביל סויה (Oamc), Hai Mahi w בגריל. Honey-Macadamia קרום ואננס-ג'ינג'ר, ו סלמון בגריל ג'ינג'ר דבש, דג חרב או מאהי מאי.

הוראות

1
בתיק רוכסן גלון 1, לשלב את כל החומרים למעט דגים. Squish לשלב.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
2
להוסיף מאהי ו חותם, להכניס למקרר לפחות 4 שעות או לילה.OAMC-לסחוט את כל האוויר מתוך תיק רוכסן, או לאטום אוטם ואקום לאחסן במקפיא. להפשיר וגריל, להלן הוראות.ריסוס גריל עם ספריי בישול לא מקל, מחממים ל 246° פילה לבשל על 4 דקות בצד הראשון, ולאחר מכן להפוך ולבשל עוד 2-3 דקות, בהתאם לעובי. סמוך על עצמך על הגריל, בהתבסס על עובי הפילה שלך - אל תשתמש בעיוורון בתזמון שלי! דג מבושל יתר על המידה הוא דג עצוב.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.