קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

פלאפל בפיתה עם רוטב יוגורט

פלאפל בפיתה עם רוטב יוגורט
פלאפל מתכון בפיתה עם רוטב יוגורט מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט מדהים צמחוני ומתאים לאוהבי מזון המזרח התיכון. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה זו מכילה כ 22 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 479 קלוריות. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך פיטאס, עלי כוסברה טריים, כמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. נסו פיתה פלאפל עם רוטב טחינה, פלאפל עם רוטב יוגורט חריף, ו כריך פלאפל עם רוטב יוגורט (מתכונים דומים).

הוראות

1
ב מחבת בינונית על חום בינוני, להוסיף 2 כפות שמן וזיעה בצל ופלפלים 2 עד 3 דקות ואז שום ומבשלים עד שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
במעבד מזון, דופק יחד אפוני חומוס, פתיתי צ ' ילי אדומים, כמון טחון, הביצה, מלח ופלפל שחור כדי ליצור עקביות גסה. לאחר מכן מוסיפים קמח, פטרוזיליה וכוסברה. דופק עד התערובת מתחילה למשוך מן הצדדים של מעבד המזון.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
כמון טחוןכמון טחון
חומוסחומוס
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פטרוזיליהפטרוזיליה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
הסר תערובת לקערה גדולה ומערבבים בתערובת הבצל. צ ' יל פלאפל עד מוכן לבשל.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מגלגלים בצק פלאפל לתוך סיבובים 1 אינץ'. ואז ליצור סיבובים לצורת קוונל מלבנית, כמו כדורגל.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
5
במחבת עבה תחתית חום 1/2 אינץ ' של שמן קנולה על חום בינוני עד 350 מעלות F. לבשל כדורי פלאפל כמה בכל פעם, עד חום זהוב, על 5 דקות. הקפד להפוך אותם כך שהם לא לשרוף או מקל לתחתית המחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מסננים על מגבות נייר ומפזרים מלח בזמן שעדיין חם.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
7
פתח את פיתות הלחם כדי להפוך את הכיסים.
מרכיבים שתצטרך
פיתהפיתה
8
מניחים 3 עד 4 פלאפל בפנים. דברים עם עגבניות חסה ומלפפונים ורוטב רסס בנדיבות מבפנים.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
חסהחסה
עגבנייהעגבנייה
רוטברוטב
9
מגישים באופן מיידי.
10
מערבבים את היוגורט, גרידת לימון, מיץ לימון, כוסברה, פטרוזיליה וכמון יחד בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פטרוזיליהפטרוזיליה
יוגורטיוגורט
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
מוסיפים מלח לפי הטעם. צ ' יל עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח

מרכיבים

1(חוֹרֶף)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפוני חומוס, מנוקזאפוני חומוס, מנוקז2(חוֹרֶף)שמן קנולה, בתוספת תוספת לטיגוןשמן קנולה, בתוספת תוספת לטיגון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם5(חוֹרֶף)קמחקמח5ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר, לפי הצורךמלח כשר, לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי1(חוֹרֶף)כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים4ריבס, קצוץ טרי או קפואתוספות: חסה קרועה, עגבניות קצוצות ומלפפונים פרוסיםתוספות: חסה קרועה, עגבניות קצוצות ומלפפונים פרוסים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה קצוצים טרייםעלי פטרוזיליה קצוצים טריים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.עלי פטרוזיליה קצוצים טרייםעלי פטרוזיליה קצוצים טריים4ריבס, קצוץ טרי או קפואפיטס, לכריך.פיטס, לכריך.2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיליוגורט רגיל1גדולפלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ11 קילו קישואים,פתיתי צ'ילי אדומיםפתיתי צ'ילי אדומים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1( חצילים)בצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ