קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות5
ציון בריאות59
מגזין

פלטת פירות

פלטת פירות
אם יש לך בערך 10 דקות לבלות במטבח, מגש פירות עשוי להיות מתכון צמחוני אדיר ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, פליאוליטי ולקטו אובו . מתכון זה מכיל 5 מנות עם 285 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -2 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 25% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לך אוכמניות, פטל, תותים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. זה עובד היטב בתור אכילה די יקרה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 88% . משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מגש פירות וגבינות , מגש פירות חגיגיים ומגש פירות מפוארים .

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
מסדרים את עלי התאנה על מגש.
מרכיבים שתצטרך
1 (8 אונקיות) צנצנת דבש1 (8 אונקיות) צנצנת דבש
3
מניחים את האננס והמלמלה על גבי עלי התאנה, ומסדרים באומנות את האוכמניות, התותים והפטל על גבי האננס והמלמלה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
מלוןמלון
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
1 (8 אונקיות) צנצנת דבש1 (8 אונקיות) צנצנת דבש

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את NV Paques et Fils. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-36 דולר לבקבוק.
NV Paques et Fils
NV Paques et Fils
ורוד מאוד יפה. ניחוח דובדבנים והידראנגאה. ורד עז עם תות חמצמץ בחך וחמיצות נמרצת בסיומת, הוא מעודן ומתוחכם, אבל לא נודניקי בכלל. יין בראנץ' מושלם. ערך מצוין.