קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

פסטה 'אנד' שעועית סלסה

פסטה 'אנד' שעועית סלסה
סלסה פסטה 'נ' שעועית היא מתכון ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני עם 4 מנות. בבמנה עיקרית זו יש 372 קלוריות, 15 גרם חלבון ו-5 גרם שומן למנה. תמורת $1.08 למנה, מתכון זה מכסה 19% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מרק ירקות, פלפל, כוסברה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון סופר ספונקולרי של 80%. נסו את סלסה פסטה 'n' שעועית, Pastan e Fagioli con Salsicce (פסטן ושעועית עם נקניק) ו-Pastan e Fagioli con Salsicce (פסטן ושעועית עם נקניק) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים פסטה לפי הוראות האריזה. בינתיים, במחבת גדולה מטגנים בצל ופלפל צהוב בשמן במשך 3-4 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהובפלפל צהוב
פלפל ירוק, קצוץ דקפלפל ירוק, קצוץ דק
4 כוסות קמח סולת4 כוסות קמח סולת
6 כוסות מים צוננים6 כוסות מים צוננים
ציוד שתשתמש בו
מטבל תרד וארטישוקמטבל תרד וארטישוק
2
להוסיף שום; מבשלים 1-2 דקות יותר או עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ, או 2 כפות רוטב חריף של מצנפת סקוטיצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ, או 2 כפות רוטב חריף של מצנפת סקוטי
3
מערבבים פנימה את השעועית, המרק, הסלסה והכמון. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 5-6 דקות או עד שהם מתחממים.
מרכיבים שתצטרך
4 עד 5 כפות חתיכות בייקון אמיתיות4 עד 5 כפות חתיכות בייקון אמיתיות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
כמוןכמון
1 עד 2 ג'לפנוס, חתוכים לקוביות דקות1 עד 2 ג'לפנוס, חתוכים לקוביות דקות
4
מסננים פסטה; מערבבים לתוך תערובת שעועית.
מרכיבים שתצטרך
4 כוסות קמח סולת4 כוסות קמח סולת
5
מפזרים כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ג'לפנו, גבעול, זרע (אם אתה אוהב את זה חם כולל את הזרעים) וטחוןפלפל ג'לפנו, גבעול, זרע (אם אתה אוהב את זה חם כולל את הזרעים) וטחון

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

סלסה עובדת ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Barefoot Bubbly Extra Dry. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-15 דולר.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.