קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות58
מגזין

פסטה ומרק שעועית: פסטה ו Fagioli

פסטה ומרק שעועית: פסטה ו Fagioli
Pastan ומרק שעועית: Pastan E Fagioli עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 1047 קלוריות, 67 גר' של חלבון, ו 62 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכון זה מ Foodnetwork יש 17 אוהדים. אם יש לכם שומן חזיר, מלח ופלפל, רסק עגבניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו-15 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. עם כפית ציון של 91% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו 30 דקות פסטאן ומרק שעועית כליות (Pastan E Fagioli), Pastan e Fagioli (פסטה איטלקית ומרק שעועית), ו Pastan ומרק שעועית: Pastan E Fagioli (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי, לחמם את שומן חזיר ושמן זית על חום גבוה עד שהוא כמעט מעשן.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הפטרוזיליה והבצל ומבשלים על אש גבוהה, עד שהם משחימים ורך, על 8 to10 דקות. מערבבים את רסק העגבניות ומבשלים על אש בינונית 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את ציר העוף ואת השעועית המבושלת ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את חתיכות הפסטה ומבשלים 5 או 6 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מהחום ולאפשר לנוח 10 דקות. מחלקים בין 6 קערות הגשה, טפטוף עם השמן שנותר לשרת.
מרכיבים שתצטרך
6
בסיר גדול וכבד, מחממים את השמן מעל חום גבוה עד לעישון.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיף את כל חלקי העוף וחום בכל רחבי, ערבוב כדי למנוע שריפה.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר את העוף ושמורה.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את הגזר, הבצל והסלרי לסיר ומבשלים עד רך משחימים. החזירו את העוף לסיר והוסיפו 6 ליטרים של מים, רסק העגבניות, הפלפל והפטרוזיליה. מערבבים עם כף עץ כדי לנתק את חתיכות העוף והירקות השחומים מתחתית המחבת. מביאים כמעט לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים על רתיחה נמוכה עד מופחת בחצי, על 2 שעות, מדי פעם ברפרוף עודף שומן.
מרכיבים שתצטרך
10
הסר מחום, מתח, ולחץ על המוצקים עם החלק התחתון של מצקת כדי לחלץ את כל הנוזלים. מערבבים את המניה כדי להקל על הקירור ולהניח בצד. מקררים מלאי במיכלים קטנים עד שבוע או להקפיא עד חודש.
מרכיבים שתצטרך