קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות36
מגזין

צ'ילי צבי מעולה

צ'ילי צבי מעולה
אם יש לך בערך 10 דקות לבלות במטבח, צ'ילי צ'ילי מרהיב עשוי להיות מתכון מרהיב ללא חלב לנסות. מתאים ל-10 ומחירו 2 מנות.25 $ למנה. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 25 גרם חלבון , 7 גרם שומן , ובסך הכל 364 קלוריות . למתכון הזה של Allrecipes יש 1 מעריצים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזו. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. אם יש לכם עלי דפנה, רוטב חריף, פתיתי צ'ילי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 73% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: צ'ילי עוף לבן מעולה , צ'ילי צבי וצ'ילי צבי מהארץ .

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הן אפשרויות נהדרות לצ'ילי. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות את Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.