קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות71
מגזין

צ'ילי זוכה הפרסים של דבון

צ'ילי זוכה הפרסים של דבון
את המתכון ניתן להכין צ'ילי עטור הפרסים של דבון בערך 3 שעות ו 45 דקות. מנה אחת מכילה 960 קלוריות, 78 גרם חלבון, ו 48 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. 57 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם מלח ופלפל, צ'דר, חזה בקר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוג אנשים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 96%, וזה יוצא דופן. מתכונים דומים: צ'ילי זוכה הפרסים של דבון, צ'ילי זוכה פרסים, ו זוכה פרס טורקיה צ'ילי.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מייבשים את קוביות החזה במגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
3
מחממים את השמן בסיר גדול מאוד עם תחתית כבדה ומשחימים במהירות את הבשר, בקבוצות, מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מעבירים את החזה לקערה נפרדת ומניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
קולים את הבצל והשום באותו שמן על אש בינונית עד שהם צולעים, אך לא חומים, בערך 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
6
מוסיפים את אבקת הצ ' ילי, פתיתי הפלפל, פלפל הקאיין והכמון ומקפיצים למשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פלפלפלפל
כמוןכמון
7
מוסיפים את הפלפלים הירוקים, עלה הדפנה, העגבניות עם המיץ שלהם, הבשר השמור, 1 כף מלח ו -1 כפית פלפל ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש, מכסים את הסיר במכסה צמוד ומבשלים במשך 2 1/2 שעות, תוך ערבוב מדי פעם. טועמים ומתבלים במלח, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
פלפלפלפל
מיץמיץ
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
מוסיפים את הקפה, מכסים את הסיר ומבשלים עוד 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
9
מוסיפים את שעועית הכליה והבזיליקום, ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
באזיל!באזיל!
10
מעבירים את הצ 'ילי לקערת הגשה גדולה ומגישים עם שמנת חמוצה, צ' דר מגורד, קוביות עגבנייה, צ ' יפס טורטיה וגוואקמולה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ממרח אבוקדוממרח אבוקדו
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
עגבנייהעגבנייה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

2(חוֹרֶף)עלי בזיליקום קצוציםעלי בזיליקום קצוצים1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)2kgsבשר בקר, לחתוך בקוביות 1-inchבשר בקר, לחתוך בקוביות 1-inch850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמן זית כתית מעולה של גויהשמן זית כתית מעולה של גויה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל קאיין, או לפי הטעםפלפל קאיין, או לפי הטעם8ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'דר מגורדצ'דר מגורד2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף6largesשיני שום, טחוןשיני שום, טחון2פלפלים ירוקים, זרעים וקוביותפלפלים ירוקים, זרעים וקוביות2(חוֹרֶף)כמון טחוןכמון טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואממרח אבוקדו (ראה מתכון)ממרח אבוקדו (ראה מתכון)546 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פלפל אדום, מרוסקיםפתיתי פלפל אדום, מרוסקים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצהשמנת חמוצה1196 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה חזקקפה חזק8ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות894אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות, קצוץ עם הנוזל שלהםעגבניות, קצוץ עם הנוזל שלהם8ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס טורטייהצ'יפס טורטייה320אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות את מקסימין גרונהאוזר הרנברג ריזלינג ספאטלס. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-50 דולר לבקבוק.
מקסימין גרונהאוזר הרנברג ריזלינג ספאטלס
מקסימין גרונהאוזר הרנברג ריזלינג ספאטלס
הספאטלס של הרנברג הוא תמיד היין הזוהר ביותר בגרונהאוס, שכן קרקעות הסלע האדום של הכרמים הופכות ריזלינג חומצי יותר שופע, מעט נמוך יותר מאשר אחיו הגדול אבסטברג. מתוק ספאטלזי עם ניחוחות וטעמים נפיצים של תפוחים אדומים טעימים, אפרסקים צהובים, תות/ריבס ומינרלים מלוחים. גוף מלא לריזלינג, מגישים עם חזיר אפוי בווירג ' יניה, קארי טלה חריף או סתם שניצל יגר מסורתי.