קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 4 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

צלעות חזיר ברוטב קייג'ון

צלעות חזיר ברוטב קייג'ון
המתכון קז'ון צלעות חזיר במרינדה מוכן בערך 5 שעות ו 4 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. במנה עיקרית זו יש 281 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לך תיבול cajun, טימין, מולסה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ סיידר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חומץ כקינוח. נסו צלעות חזיר קייג'ון, צלעות חזיר מתובל Cajun, ו צלעות חזיר Cajun חנוקות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות יין בדיעבד שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.