קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

צלעות חזיר דובדבן-ברביקיו

צלעות חזיר דובדבן-ברביקיו
צלעות חזיר דובדבן-ברביקיו עשויות להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון זה מכין 8 מנות עם 536 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 37 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 33 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו רוטב ברביקיו, מיץ תפוזים, פלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. זוג אנשים מאוד אהבו את מנת הברביקיו הזו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 56%, וזה די טוב. מתכונים דומים: צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, ברביקיו: צלעות בטעם וייטנאמי מעושן דובדבן, ו צלעות בגריל עם רוטב ברביקיו של דובדבן קולה.

הוראות

1
מניחים את הצלעות ב -3 קו. צלחת בטוחה במיקרוגל. בקערה קטנה שלבו את מיץ התפוזים, העשן הנוזלי אם תרצו, אבקת השום והפלפל; יוצקים על הצלעות. מכסים ומיקרוגל גבוה למשך 15-20 דקות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
עשן נוזליעשן נוזלי
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
פלפלפלפל
בשרבשר
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
בינתיים, בסיר קטן, שלבו את רוטב הברביקיו, השימורים והמולסה. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים במשך 2 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
משמרמשמר
מולסהמולסה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מסננים צלעות. הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול; בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, ציפו קלות את מתלה הגריל. צולים צלעות, מכוסות, על אש בינונית במשך 8-10 דקות או עד להשחמה, מתבשלים ברוטב והופכים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
רוטברוטב
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים

יין מומלץ: פינו נואר, שיראז, Zinfandel

פינו נואר, שיראז וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לצלעות ברביקיו. צלעות חזיר וחזירים ברביקיו אחרים עם רטבים מתוקים וחריפים עובדים היטב עם היינות האדומים האלה. יין אחד שתוכלו לנסות הוא וילה ג ' ולנדה מוסקטו ואפרסק. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
וילה ג ' ולנדה מוסקטו ואפרסק
וילה ג ' ולנדה מוסקטו ואפרסק
צבע מבריק, צהוב קש, די אינטנסיבי וארומטי. נוצץ טעים בטעם אפרסק עדין ומתוק. מושלם עם קינוח ובמיוחד עם מאפים