קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

צלעות חזיר עם רוטב אננס וקוסקוס מקסיקני

צלעות חזיר עם רוטב אננס וקוסקוס מקסיקני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר עם רוטב אננס וקוסקוס מקסיקני. מנה אחת מכילה 571 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו שום, פלפל חלפיניו, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו צלעות חזיר ממולאות בצל ותפוז-רוטב אננס, צלעות חזיר עם קוסקוס דובדבנים, ו צלעות חזיר ורוטב (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בנדיבות מפזרים את צלעות החזיר משני הצדדים עם מלח ופלפל. בקערה בינונית, מערבבים יחד את השום, 2 כפות שמן זית, רוזמרין ותימין עד בשילוב. לשפשף את התערובת באופן שווה על שני הצדדים של צלעות החזיר ולתת לעמוד במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צלעות חזירצלעות חזיר
שמן זיתשמן זית
רוזמריןרוזמרין
שוםשום
טימיןטימין
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים את הנותרים 1 כפית שמן במחבת כבדה גדולה על חום בינוני גבוה. לצרוב את צלעות החזיר בכל צד עד חום זהוב, כ 4 דקות לכל צד. להפחית את החום בינוני, להוסיף את מיץ אננס, יין בצל פנינה. מכסים ומבשלים עד צלעות חזיר מבושלים דרך, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ אננסמיץ אננס
בצל פנינהבצל פנינה
צלעות חזירצלעות חזיר
ייןיין
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
באמצעות כפית מחוררת, להעביר את צלעות חזיר ובצל מגש ומכסה כדי להתחמם. בקערה קטנה, מועכים את החמאה והקמח יחד עם מזלג עד שהוא יוצר משחה; לטאטא את הדבק לתוך הנוזל מבעבע ומבשלים בערך 1 דקה, עד שהרוטב מתעבה. לטעום ולהתאים את התיבול עם מלח ופלפל לטפטף אותו על צלעות החזיר רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צלעות חזירצלעות חזיר
תיבולתיבול
חמאהחמאה
בצלבצל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מגישים עם קוסקוס מקסיקני.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
6
בסיר קטן, להביא 1 כוס מים ואת החמאה לרתיחה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
הוסף את הקוסקוס, לסובב את המחבת כדי לשלב אותו באופן שווה, להסיר מהחום, לכסות, ולתת לעמוד במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מוסיפים את הכוסברה, צנוברים וחלפניו לקוסקוס, ומניפים אותו במזלג עד לשילוב שווה. מתבלים במלח ומעבירים את הקוסקוס למנה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
צנובריםצנוברים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
קוסקוסקוסקוס
מלחמלח
9
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוסקוס מיובשקוסקוס מיובש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצה דקכוסברה טרייה קצוצה דק5ציפורןשום, טחון דקשום, טחון דק1פלפל חלפיניו, נבלע, זרע, deveined, וקצוץ דקפלפל חלפיניו, נבלע, זרע, deveined, וקצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנוברים, קלוייםצנוברים, קלויים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלעות חזיר ללא עצמות, בעובי של 1/2 אינץצלעות חזיר ללא עצמות, בעובי של 1/2 אינץ2(יכול להיות או להרחיק)רוזמרין קצוץ דק, מ 1 sprigרוזמרין קצוץ דק, מ 1 sprig2(יכול להיות או להרחיק)טימין טחון דק עלים, מ 1 sprig גדולטימין טחון דק עלים, מ 1 sprig גדול1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה Antica (Mountain Select). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.