קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

צלעות כבש בגריל עם גארם מסאלה

צלעות כבש בגריל עם גארם מסאלה
צלעות כבש בגריל עם Garam Masala עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה 352 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם יש לכם פלפל, מלח גס, garam masala, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. נסו צלעות כבש Garam Masala עם קוסקוס משמש, garam מסאלה, איך לעשות punjabi garam מסאלה אבקה בבית, ו כבש שנקס עם גארם מסאלה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ויינגוט הירש הייליגנשטיין גרונר ולטלינר עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
ויינגוט הירש הייליגנשטיין גרונר ולטלינר
ויינגוט הירש הייליגנשטיין גרונר ולטלינר
קמרנר הייליגנשטיין (Kammerner Heiligenstein) הוא תערובת של אחזקותיו של הירש באתרים של Lage 1er (Grand Cru) של Lamm, Grub ו-Renner. ארומטי מאוד, עשיר קדמוני; הבהירות ואת הרמה steely של היין הזה הוא מדהים ויפה.