קושירגיל
מוכן ב38 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

קארי ירוק תאילנדי עם ברווז

קארי ירוק תאילנדי עם ברווז
המתכון תאילנדי קארי ירוק עם ברווז מוכן בערך 38 דקות והוא בהחלט גדול ללא גלוטן, חלב חינם, צמחוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 143 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. אם יש לכם מרק עוף, מיץ ליים, חצילים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: קארי ירוק תאילנדי עם מתכון ברווז, משחת קארי ירוקה תאילנדית תוצרת בית (וקארי ירוק תאילנדי קל), ו הודו בקארי ירוק תאילנדי וקציץ בשר קישואים ברוטב קארי ירוק חלב קוקוס.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות את שמורת מורגנזון שאנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.