קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות58
מגזין

קארי ירקות מעורבים עם אורז בסמטי חום

קארי ירקות מעורבים עם אורז בסמטי חום
קארי ירקות מעורבים עם אורז בסמטי חום עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 718 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 58 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח ים הימלאיה ורוד, כמון, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קשיו גלם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה, קוקוס, וקשיו-קרם טארט כקינוח. 6 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל הודי. עם כפית נסו חומוס קארי עם אורז בסמטי, חמאה חומה ואורז בסמטי פקאן, ו קארי קוקוס תפוח על אורז בסמטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור אורז בסמטי חום: לשים מנה קטנה של שמן קוקוס בתחתית מחבת על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את האורז הבזמטי וקונים קלות את הדגנים במשך כ 5-7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מעבירים את הגרגרים הקלויים לסיר חשוף, מוסיפים את המים ואת מרק הירקות ומביאים לרתיחה. לאחר רותחים, להפחית את החום לרתיחה, לזרוק תרמילי הל שלך ושמן קוקוס לסיר, מערבבים ומכסים בחוזקה עם המכסה. האורז יבשל עד שכל הנוזל ייעלם. אל תערבבו במהלך תהליך הבישול ואל תציצו! זה ייקח 30 עד 45 דקות, ולכן כאשר חצי שעה מסתיימת, לבדוק את האורז על ידי האזנה לסיר. האורז נעשה כאשר אתה כבר לא יכול לשמוע את גמגום המים. אני אוהב להשתמש בסיר זכוכית לאורז הזה כדי שאוכל לראות מה המצב. לאחר המים נספגים, לכבות את החום ולתת אורז לעמוד במשך כמה דקות. קצפת עם מזלג לסיים. גיבוי אף, לאחר שתסגור את המכסה על האורז הרותח כדי להרתיח, אתה צריך להתחיל קארי שלך.עבור
מרכיבים שתצטרך
4
קארי ירקות מעורבים: לעשות משחת קארי על ידי ערבוב חבורה של עלי כוסברה (גבעולים הוסרו), בצל אדום, זנגביל ושום במעבד המזון שלך.עכשיו, לעשות קרם קשיו על ידי מיזוג קשיו ומים טהורים יחד עד חלקה לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים מנה קטנה של שמן קוקוס במחבת על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
6
העבר את משחת הקארי שלך למחבת זו וחום את הדבק.לאחר golden-browned, להוסיף מרכיבים קארי הנותרים, כולל קרם קשיו שלך, ומערבבים היטב. מבשלים מעל חום בינוני במשך כ 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר בטטה מהתנור וקוצצים לקוביות קטנות.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים תפוחי אדמה לקארי ומבשלים עוד 7-10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים עם אורז basmati הרך וטעים שלך. שומר במקרר במשך כשבוע. רק לחמם על הכיריים. אף פעם לא מיקרוגל. האם אתה אוהב את המתכון הזה?להיות בובה וציוץ על זה, להצמיד אותו ו/או לשתף אותו Facebook (אני בטוח כמה אנשים שם בחוץ בעולם יהיה אסיר תודה שעשית).שיתוף כללים ואני בטוח מעריך את זה.ובגלל שאני אוהב את יו
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרובית אורגנית, קצוץכרובית אורגנית, קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרגרי חומוס נבטים (יכול להחליף משומר אורגני)גרגרי חומוס נבטים (יכול להחליף משומר אורגני)1חבורה קטנהכוסברה אורגנית, גבעולים הוסרוכוסברה אורגנית, גבעולים הוסרו9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס, טרי או קנה בחנות (ודא שזה ללא גלוטן אם יש לך רגישות)חלב קוקוס, טרי או קנה בחנות (ודא שזה ללא גלוטן אם יש לך רגישות)1(יכול להיות או להרחיק)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו3(חוֹרֶף)משחת קורימה קארי (אם רגישות לגלוטן או לחיטה, ודא שהתיבול שלך הוא חיטה / ללא גלוטן)משחת קורימה קארי (אם רגישות לגלוטן או לחיטה, ודא שהתיבול שלך הוא חיטה / ללא גלוטן)28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה קפואה או טרייהאפונה קפואה או טרייה1(יכול להיות או להרחיק)garam masala (אם רגישות לגלוטן או לחיטה, ודא שהתיבול שלך הוא חיטה / ללא גלוטן)garam masala (אם רגישות לגלוטן או לחיטה, ודא שהתיבול שלך הוא חיטה / ללא גלוטן)1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, לחוץ, מגורד או קצוץשום, לחוץ, מגורד או קצוץ1אינץג'ינג'ר מגורדג'ינג'ר מגורד1(יכול להיות או להרחיק)כרכום טחוןכרכום טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואקרקע בסדר סלטיק או ורוד הימלאיה מלח ים לפי הטעםקרקע בסדר סלטיק או ורוד הימלאיה מלח ים לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי קשיו גולמייםאגוזי קשיו גולמיים1בצל אדום אורגני, קצוץבצל אדום אורגני, קצוץ12 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעגבניות אורגניות, קצוץעגבניות אורגניות, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים טהוריםמים טהורים

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. השלד גרונר Veltliner (1 ליטר) עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
טרי, פירותי, ומעל לכל, מזון ידידותי, שלנו Grüner Veltliner ("Gru-Vee" בקיצור) מראה את הקסמים שהופכים את הענבים האהוב של אוסטריה יין לבן זני. יין עסיסיסי עם טעמי פירות נפץ, זרמים תחתיים מינרליים קלים, וגימור מלא, רחב ידיים.