קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות68
מגזין

קארי כבש בסגנון הודי

קארי כבש בסגנון הודי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בסגנון הודי כבש קארי. מנה אחת מכילה 1612 קלוריות, 76 גרם חלבון ו 93 גרם שומן. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 6 . גשו לסופר וקנו כורכום, תפוחי אדמה, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב אבקת alum אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמוציות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -35 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. נסו רגל כבש בסגנון קאשמירי-זה סגנון הודי של כבש הוא תענוג אמיתי, כולם יחשבו שאתה שף גורמה, קארי כבש הודי, ו קארי כבש הודי (מתכונים דומים).

הוראות

1
הערה של השף: אתה יכול להחליף את אבקת כורכום ומסאלה עם אבקת קארי
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
כורכוםכורכום
2
בסיר בישול גדול, לחמם את השמן ולהוסיף את הבצל הקצוץ, טיגון עד חום זהוב. מערבבים באבקת כורכום ומסאלה( או אבקת קארי), שום וצ ' ילי, מערבבים היטב ומבשלים במשך כמה דקות כדי לשלב טעמים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
כורכוםכורכום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים את הטלה וצורב מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
4
מפזרים את הקמח על הבשר באמצעות תנועה ניפוי, כף רסק עגבניות, ולאחר מכן להוסיף בהדרגה את המניה (או מים) ערבוב כל הזמן תוך כדי כך. להפחית את החום, לכסות ומבשלים על אש נמוכה עד הבשר רך, על 1 שעה. בדוק את הסיר לעתים קרובות ומערבבים כך הקארי לא לשרוף. אם הרוטב מתעבה מהר מדי במהלך זמן הבישול הזה, מוסיפים מים כדי לשמור על עקביות ולמנוע שריפה. (אם אתה מעדיף, לאחר שהוספת את המניה או המים והרוטב הוא עקביות חלקה טובה, אתה יכול להעביר למחבת צלייה מכוסה ולסיים בתנור ב 350 מעלות F עד הבשר רך. ב -30 הדקות האחרונות של זמן הבישול, מערבבים את תפוחי האדמה.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
תפוח אדמהתפוח אדמה
אבקת קאריאבקת קארי
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
מלאימלאי
מיםמים
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
תנורתנור
סירסיר
5
בעוד קארי טלה הוא האחרון שלה 1/2 שעה, להביא 5 כוסות מים לרתיחה, להוסיף אורז ומלח, להפחית את החום, לכסות ולבשל עד מכרז, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
מיםמים
כבשכבש
אורזאורז
מלחמלח
6
הסר מהחום ולתת לשבת 5 דקות.
7
כפית אורז על צלחת הגשה, העליון עם קארי כבש ומקשטים עם כוסברה טרי.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
אבקת קאריאבקת קארי
כבשכבש
אורזאורז

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Quintan Essentia Chenin Blanc עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.