קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות39
מגזין

קל צ'או מיין

קל צ'או מיין
המתכון קל צ'או מיין מוכן תוך כ -4 שעות ו -15 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא חלב אפשרות לאוהבי אוכל סיני. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 6 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל 175 קלוריות. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 8. לכו לחנות ואספו ירקות, סלרי, אורז ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 91%, המנה הזאת היא עצומה. מתכונים דומים: קל צ'או מיין, קל צ'או מיין, ו קל צ'או מיין.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
העברה ל-3 קו-טי. סיר איטי. מערבבים פנימה את הסלרי, הירקות הסיניים, תערובות הרוטב ורוטב הסויה. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 4-6 שעות או עד שהסלרי רך, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
6 שיני שום גדולות פרוסות דקות6 שיני שום גדולות פרוסות דקות
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

צ 'או מיין עובד ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר וצ' נין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שתוכלו לנסות הוא זילקן ראוש ריזלינג ספאטלס. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
זילקן ראוש ריזלינג ספאטלס
זילקן ראוש ריזלינג ספאטלס
עדינות מונעת פירות מסומנת בפרחים עדינים בריסלינג שנקטף מאוחר. תווים של אפרסק כרם, אשכולית, לימון עסיסי ופסיפלורה בשלה מתאחדים על חיך קרמי ומרוכז עשיר במלון וקליפת לימון מסוכרת. החלפה מדהימה של חומציות עסיסית ומתיקות שכבתית יחד יוצרים שלם מוכן לחלוטין. הגימור הארוך והעסיסי ורמז הבציר הפנטסטי לעתיד יפה שעוד יבוא.