קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות7
מגזין

קפוצ'ינו טירמיסו

קפוצ'ינו טירמיסו
אם ברצונך להוסיף עוד הים התיכון מתכונים לאוסף שלך, טירמיסו קפוצ'ינו יכול להיות מתכון שאתה צריך לנסות. מנה זו מכילה סביב 15 גרם חלבון 68 גרם של שומן, וסך הכל 986 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. לך לחנות ותביא בייליס, קפה, פתיתי שוקולד ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד הכי טוב כמו קינוח, והוא נעשה בערך 15 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. עם כפית ציון של 27% המנה הזאת די גרועה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו קל Gevalia קפוצ'ינו Tiramisu, טירמיסו קלאסי ושוקולד ללא קפה-טירמיסו כתום, ו קפוצ'ינו.

הוראות

1
לחץ על אצבעות הספוג לארבע כוסות.
מרכיבים שתצטרך
קצפת בחנות 2 מיכליםקצפת בחנות 2 מיכלים
2
יוצקים על מספיק קפה קר כדי להשרות את הספוג.
מרכיבים שתצטרך
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
3
הוסף גלידת בייליס, קצפת כפולה עם סוכר הדובדבן וbaileys. לפזר עם פתיתי שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי שוקולדפתיתי שוקולד
קרם כפולקרם כפול
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
בייליס אייריש קריםבייליס אייריש קרים

יין מומלץ: קרם שרי, קיאנטיname, Moscato Dasti, יציאה, Trebbiano, ורדיקיו.

קרם שרי, קיאנטי ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירה הראשונה שלי לטירמיסו. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.