קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות1
ציון בריאות98
מגזין

קציץ בשר לחג ליל כל הקדושים

קציץ בשר לחג ליל כל הקדושים
קציץ בשר לחג ליל כל הקדושים הוא חלב חינם ומספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 4848 קלוריות, 256 גרם חלבון ו 323 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %87 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -50 דקות. אם יש לך מלפפון חמוץ, קרקרים מלוחים, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זה יהיה להיט בחג הליל כל הקדושים שלך. זה עובד היטב כמנה עיקרית. . עם כפית ציון של 81% המנה הזאת מעולה. נסו קציץ בשר העלה החדש של מנלו פארק - אתה יכול לעשות קציץ בשר טעימות מסעדה בבית, זה לא סוד על איך לעשות קציץ בשר, קציץ הבשר של אמא ג'ו כמו שאמא הייתה מכינה., ו קציץ בשר קלאסי-קציץ הבשר האחרון שאי פעם תצטרך (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים יחד את הבשר הטחון, נקניק, בצל, פירורי קרקר מלוחים, ביצים מוכות, ו cajun תיבול בקערה עד בשילוב טוב. בתבנית אפייה גדולה, יוצרים את תערובת קציץ הבשר לצורה חצויה, עם ראש גדול, 2 רגליים עבות, ו 2 זרועות upraised.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Cajunתיבול Cajun
פירורי קרקרפירורי קרקר
בשר טחוןבשר טחון
נקניקנקניק
בצלבצל
ביצהביצה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
אופים בתנור שחומם מראש עד קציץ הבשר כבר לא ורוד בפנים רק מתחיל להפוך חום, על 1 שעה. מדחום שנקרא מיידית מוכנס למרכז צריך לקרוא לפחות 165 מעלות F (70 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
4
כדי לקשט את ראשו של קציץ הבשר, לבחור כ -14 גרעיני תירס, ולסדר אותם לתוך השיניים.
מרכיבים שתצטרך
גרעינים תירסגרעינים תירס
5
מניחים 1 פרוסת פלפל ירוק קטנה על כל צד של הראש של היצור לאוזניים; מניחים שתי פרוסות מלפפון חמוץ על הפנים לעיניים, ואז מניחים 2 חצאי זית שחורים, חותכים צדדים למטה, בפרוסות מלפפון חמוץ כדי לסיים את העיניים. עוד חצי זית אחד יוצר את האף. להקיף את המפלצת עם רקע של קטשופ" דם", ואופים עד השחמה, על 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
קטשופקטשופ
חמוציםחמוצים
זיתיםזיתים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
תן לקציץ הבשר לנוח 10 דקות לפני ההגשה. רגע לפני ההגשה, לתקוע סכין קיצוץ בגוף של קציץ הבשר, ולקשט אותו עם קצת דם קטשופ.
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין