קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

קרח קוקוס

קרח קוקוס
קרח קוקוס עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 323 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. 100 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ידידותי לפודמפה וטבעוני דיאטה. אם יש לכם סוכר, צבעי מאכל, תמצית ונילן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 30 דקות. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך סופר מדהים ציון של 12%. מתכונים דומים: גלידת בננן מבושלת קרה של קוקוס קלוי, גלידת אבוקדו, ו גלידת דלעת ללא נטישה.

הוראות

1
מרפדים תבנית בגודל 7 על 7 אינץ ' עם קלף או נייר שעווה. בסיר בינוני עם תחתית כבדה מחממים סוכר ומים בעדינות, ללא רתיחה, עד שהסוכר נמס. לאחר מכן, מביאים לרתיחה ומבשלים עד שהוא מגיע ל -240 מעלות פרנהייט/120 מעלות צלזיוס על מדחום ממתקים, או שמעט סירופ שנפל בכוס מים קרים יוצר כדור רך.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
מסירים מהאש ומערבבים מיד וניל וקוקוס. ממשיכים לערבב עד שהתערובת מתחילה להסמיך, 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
ונילוניל
3
יוצקים מחצית מהתערובת לתבנית המוכנה ומיישרים את המשטח בעזרת סכין או מרית. גוון את החצי השני של התערובת על ידי ערבוב צבע המאכל.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
סכיןסכין
מחבתמחבת
4
יוצקים את התערובת הוורודה על גבי שכבה אחרת, ומיישרים את פני השטח. לחץ הכל כלפי מטה בחוזקה עם גב כף ואפשר להתקשות. כשהוא יציב, הופכים מהתבנית, מסירים את הנייר וחותכים לריבועים בעזרת סכין חדה.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
מחבתמחבת