קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות4
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

קרם של מרק קארי דלעת

קרם של מרק קארי דלעת
קרם של מרק קארי דלעת דורש בערך 55 דקות מההתחלה ועד הסוף. יש מרק זה 209 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח, חצי וחצי, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, וזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: מרק קארי דלעת, מרק דלעת קארי אדום, ו מרק קוקוס-קארי דלעת.

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר גדול על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל ושום; מבשלים 3 עד 5 דקות או עד למכרז. מערבבים אבקת קארי, מלח, כוסברה ופלפל אדום מרוסק; לבשל במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
אבקת קאריאבקת קארי
כוסברה.כוסברה.
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
3
מוסיפים מים ובוליון; מביאים לרתיחה. להפחית את החום לנמוך; לבשל, ערבוב מדי פעם, במשך 15 עד 20 דקות לפתח טעמים. מערבבים דלעת וחצי וחצי; לבשל במשך 5 דקות או עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
מרק דגיםמרק דגים
דלעתדלעת
מיםמים
4
העברת תערובת למעבד מזון או בלנדר (בקבוצות, במידת הצורך); כיסוי. להתמזג עד שמנת.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
5
מגישים חם או לחמם לטמפרטורה הרצויה.
6
מקשטים עם מנה של שמנת חמוצה ועירית.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עיריתעירית

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.