קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

רוטב ברביקיו ג'מייקני

רוטב ברביקיו ג'מייקני
רוטב ברביקיו ג'מייקני עשוי להיות רק הרוטב שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 55 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 16. אם יש לכם בצל, חומץ תפוחים, קטשופ וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זה הוא מאוד במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל ברביקיו. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 20%. ציון זה הוא רע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, ג'מייקני משך רוטב ברביקיו, ו פילה חזיר ג'מייקני עם רוטב קריבי.

הוראות

1
בסיר מבשלים בייקון על אש בינונית עד שהוא פריך. מחק בייקון או שמור לשימוש אחר. בטפטופים הקפיצו את הבצל והג ' לפנו עד שהם רכים. מערבבים פנימה את שאר החומרים. מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש; מגניב. יש לאחסן במקרר.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1רצועת בייקון, חצוירצועת בייקון, חצוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי טחוןטימין טרי טחון2(חוֹרֶף)בצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל חלפיניו קצוץפלפל חלפיניו קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל מוכןחרדל מוכן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר