קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

רוטב גבינה כחולה

רוטב גבינה כחולה
רוטב גבינה כחולה יכול להיות בדיוק המתכון הצמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו שחיפשתם. מתכון זה מכיל 16 מנות עם 188 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -19 גרם שומן כל אחת. תמורת 31 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד הכי טוב בתור מתאמנות, והוא נעשה תוך כ -5 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לך אבקת בצל, מיונז, שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 11% , וזה לא כל כך מעולה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו רוטב גבינה כחולה , רוטב הגבינה הכחולה הטוב ביותר ורוטב גבינה כחולה .

הוראות

1
מערבבים בקערה את שבעת המרכיבים הראשונים. מערבבים פנימה את הגבינה הכחולה. מכסים ומצננים לפחות שעתיים. שומרים במקרר.
מרכיבים שתצטרך
גבינה כחולהגבינה כחולה
ציוד שתשתמש בו
בצל ירוק (חלקים לבנים וירוקים) פרוס דקבצל ירוק (חלקים לבנים וירוקים) פרוס דק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Famille Vincent Cremant de Bourgogne. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.