קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

רוטב חריף ירוק (סלסה ורדה)

רוטב חריף ירוק (סלסה ורדה)
רוטב חריף ירוק (סלסה ורדה) עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון hor d ' oeuvre שלך. איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון משרת 8 . מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 23 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. אם יש לכם שום, פלפל צ'ילה סראנו, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. . עם כפית ציון של 18% המנה הזאת די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סלסה ורדה (רוטב ירוק איטלקי), כדורי בשר ברוטב ירוק (Granatine con Salsa Verde), ו פולו קון סלסה ורדה (עוף עם רוטב ירוק).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפרסומת הטבטונית של Gamay Pinot Noir משנת 1787 עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.