קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות6
ציון בריאות38
מגזין

רוטב פסטה-טבעוני

רוטב פסטה-טבעוני
רוטב פסטה-טבעוני עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר הרוטב שלך. מנה אחת מכילה 183 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לכם פלפל טחון, פלפל, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 55 דקות. מתכונים דומים: רוטב פלפל אדום צלוי טבעוני / רוטב פסטה תוצרת בית קל, פסטה טבעונית עם רוטב עגבניות שמנת, ו פסטה ברוטב דלורית טבעוני.

הוראות

1
מערבבים סלרי, פלפל ירוק, פלפל אדום, פלפל צהוב, גזר, בזיליקום, אורגנו, טימין, מלח ופלפל שחור יחד בקערה עד שהירקות מצופים באופן שווה בתיבול.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהובפלפל צהוב
פלפל ירוקפלפל ירוק
פלפל אדוםפלפל אדום
פלפל שחורפלפל שחור
תיבולתיבול
ירקירק
אורגנואורגנו
גזרגזר
סלריסלרי
באזיל!באזיל!
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים שמן זית במחבת על אש בינונית-נמוכה. מבשלים ומערבבים בצל ושום בשמן חם עד בצל רך ושום הוא חום זהוב בהיר, 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים תערובת ירקות למחבת; מבשלים ומערבבים עד חם, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר מחבת מחום.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מערבבים עגבניות ויין אדום 1/4 כוס בסיר גדול על אש נמוכה. מבשלים, ערבוב מדי פעם, עד העגבניות מתחילות להתרכך, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
יין אדוםיין אדום
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
יוצקים תערובת עגבניות לתוך בלנדר עם הנותרים 1/4 כוס יין אדום קורנפלור עד לא יותר מחצי מלא. מכסים ומחזיקים מכסה; דופק כמה פעמים לפני היציאה על להתמזג. מחית בקבוצות עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
יין אדוםיין אדום
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
7
להחזיר עגבניות מעורבבות לסיר על אש בינונית-נמוכה. מערבבים תערובת ירקות דרך רוטב עגבניות; מביאים לרתיחה ומבשלים עד עבה, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

מרכיבים

2(חוֹרֶף)בזיליקום, או לפי הטעםבזיליקום, או לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס4ציפורןשום, טחוןשום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור טחון, או לפי הטעםפלפל שחור טחון, או לפי הטעם3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)אורגנו, או לפי הטעםאורגנו, או לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום, מחולקיין אדום, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח, או לפי הטעםמלח, או לפי הטעם01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קורנית, או לפי הטעםקורנית, או לפי הטעם20עגבניות בשלות-קלופים, זרע, וקצוץעגבניות בשלות-קלופים, זרע, וקצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל לבן קצוץבצל לבן קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל צהוב קצוץפלפל צהוב קצוץ