קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

שייק טופו בננה פטל

שייק טופו בננה פטל
המתכון Raspberry בננה טופו שייק יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בסביבה 15 דקות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 142 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לכם בננה, מיץ תפוזים להתרכז, חלב סויהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמו משקה ידידותי תקציב. . נסו שייק טופו בטעם תות-בננה, שייק חלבון פטל, ו שייק פטל שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
בבלנדר, מערבבים טופו, חלב סויה, בננה, פטל, ורכיז מיץ תפוזים. להתמזג עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
תרכיז מיץ תפוזיםתרכיז מיץ תפוזים
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
סוימילקסוימילק
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ליאו סטין סאיני ויניארד צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.