קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

שעועית גרבנזו (חור)

שעועית גרבנזו (חור)
מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 157 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. אם יש לכם זנגביל, בצל, אבקת כוסברהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: צ'ול bhature, איך לעשות צ' ול bhatura, צ'ול bhatura, גרבנזו שעועית ואורז, ו טאבולה עם שעועית חומוס.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ויינגוט הירש הייליגנשטיין גרונר ולטלינר עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
ויינגוט הירש הייליגנשטיין גרונר ולטלינר
ויינגוט הירש הייליגנשטיין גרונר ולטלינר
קמרנר הייליגנשטיין (Kammerner Heiligenstein) הוא תערובת של אחזקותיו של הירש באתרים של Lage 1er (Grand Cru) של Lamm, Grub ו-Renner. ארומטי מאוד, עשיר קדמוני; הבהירות ואת הרמה steely של היין הזה הוא מדהים ויפה.