קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות15
ציון בריאות2
מגזין

שעועית שחורה וסלסה זית

שעועית שחורה וסלסה זית
המתכון שעועית שחורה N זית Salsan מוכן בערך 1 שעה ו 15 דקות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מנה אחת מכילה 35 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. מתאים ל-15 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך שום, מיץ לימון, כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו סלמון אפוי עם סלסה זית שחורה, בס ים עם עגבניות וסלסה זית שחורה, ו סלמון אפוי עם סלסה זית שחורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחית 1/2 כוס שעועית בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
הוסף שעועית נותרת יחד עם כל שאר החומרים; לערבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
3
להכניס למקרר 1 שעה.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה עובד ממש טוב עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. ה-Markus Huber Sparkling rosé עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Markus הובר רוז נוצץ
Markus הובר רוז נוצץ
צבע סלמון בהיר עם משחק זהב אדמדם של אור, עדין, persistet musseux, עדין, טרי מאוד animating האף, פירות ותבלינים עם רמזים של דובדבנים טריים גרגרי יער, הערה מתוחכמת של הדרים. יבש, פרי מונע עדיין שמנת על החיך, ארוגים דק עם חומציות אלגנטית ותמצית מינרלים, מבנה הרמוני מאוד.