קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

שרימפס בגריל כוסברה-בזיליקום

שרימפס בגריל כוסברה-בזיליקום
שרימפס בגריל כוסברה-בזיליקום עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת מתכוני המנה העיקרית שלך. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא מוצרי חלב ופסקטרי מכיל 214 קלוריות, 23 גרם חלבון ו-11 גרם שומן למנה. מתאים ל-4 מנות. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש בזיליקום, כוסברה, פלפל ומיץ תפוזים. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 39%, וזה די גרוע. נסו שיפודי שרימפס חריסה בגריל עם שמן בזיליקום וכוסברה, שרימפס כוסברה ליים בגריל ושרימפס בגריל עם רוטב כוסברה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
שוקולד אפייה מתוק למחצהשוקולד אפייה מתוק למחצה
2
מוסיפים את השרימפס; לאטום שקית ולהפוך למעיל. מקררים למשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
3
מסננים וזורקים את המרינדה. השחילו שרימפס על ארבעה שיפודי מתכת או עץ ספוגים. להרטיב מגבת נייר בשמן בישול; בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, מצפים קלות את מתלה הגריל.
מרכיבים שתצטרך
8 שזיפים סגולים, מגולענים וקצוצים גס8 שזיפים סגולים, מגולענים וקצוצים גס
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
חמאה לא מלוחה, מרוככת, למריחה על טוסט אם רוציםחמאה לא מלוחה, מרוככת, למריחה על טוסט אם רוצים
זיגוג שזיפים, שמור (מתכון למעלה)זיגוג שזיפים, שמור (מתכון למעלה)
תְרֵיסַרתְרֵיסַר
4
גריל שרימפס, מכוסה, על אש בינונית או צולים 4 אינץ' מהאש במשך 5-8 דקות או עד שהשרימפס הופכים לורודים, הופכים פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
זיגוג שזיפים, שמור (מתכון למעלה)זיגוג שזיפים, שמור (מתכון למעלה)

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, יין מבעבע, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, פינו גריג ' יו., יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, Muscadet, Gruener Veltliner

שרימפס בגריל בתפריט? נסה להתאים עם יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיב. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את Iron Horse Wedding Cuvee. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-39 דולר לבקבוק.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.