קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

שרימפס בגריל עם מלח ופלפל ג'מבו

שרימפס בגריל עם מלח ופלפל ג'מבו
שרימפס ממלח ופלפל ג'מבו בגריל הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 157 קלוריות, 31 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם מלח ים גס, שומר טחון, שרימפס ג'מבו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו שרימפס בגריל, שרימפס מתובל בגריל ג'מבו, ו עשב לימון גריל שרימפס ג'מבו (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים לאורך הגב של שרימפס באמצעות מספריים; devein, אבל לא להסיר פגז. לשטוף שרימפס, ולייבש ללטף.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מספריים מטבחמספריים מטבח
2
מערבבים מיץ לימון, 2 כפיות מלח, 1 כפית פלפל, ושומר טחון בשקית ניילון גדולה כבדה חובה; מוסיפים שרימפס. תאטמו את התיק היטב, ופנו למעייל שרימפס. להפריש 15 דקות, מפנה מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
שומר קרקעשומר קרקע
מיץ לימוןמיץ לימון
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
מוסיפים 2 כפיות מלח ו 1 כפית פלפל לחסילון. שרימפס גריל, מכוסה מכסה גריל, מעל חום בינוני גבוה (350 עד 40
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
3 דקות בכל צד או עד שרימפס להפוך ורוד.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
5
יין הערה: יינן עמק נאפה ג ' ף מורגן מייצרת סולו
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
6
רוזה, רוס קליפורני יבש, ואמנה, קברנה סוביניון כשר. ג 'ף כתב את" Dean & DeLuca: The Food and Wine Cookbook and The Working Parents Cookbook". ספר היין שכתב לאחרונה, רוס, מדריך ליין הרב-תכליתי ביותר בעולם, הופיע בחנויות ספרים במאי. למטה, ג ' ף מזווג יין עם מתכון שרימפס טעים זה.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
שרימפסשרימפס
7
לימון ומלח ים גס מציעים גוונים פשוטים אך מרעננים לשרימפס בשרני ומתוק. למנה הזאת, הייתי מגיע ל זיפי, סוביניון בלאן טרי, שמגיש את הערות מינרליות למוני בהרמוניה עם המהות המלוחה של הים והמלח. חפש את הוניג סוביניון בלאן (בערך 15 דולר). -- ג ' ף מורגן.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
סוביניון בלאןסוביניון בלאן
שרימפסשרימפס
דבשדבש
לימוןלימון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.