קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות30
ציון בריאות0
מגזין

שרימפס ועקיצות צ'וריסו ספרדיות

שרימפס ועקיצות צ'וריסו ספרדיות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים אירופיים, אז נסו שרימפס ועקיצות צ'וריסו ספרדיות. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב משרת 30 . מנה אחת מכילה 45 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. מתכון זה מכלמתכונים דורש חומץ יין אדום, שמן זית כתית מעולה, צ'וריסו ושום. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 13%. ציון זה לא כל כך מדהים. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם ספגטי ספרדי עם שרימפס וצ'וריסו, שיפודי שרימפס וצ'וריסו ספרדיים עם קוסקוס מיוחד, ו חבאס קון צ'וריסו (צ' וריסו ספרדי עם שעועית רחבה).

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו הם בחירה מצוינת לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. מישל רדדה סנצ ' ר לה טוויליירס עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
מישל רדה סאנסר לס טוליארס
מישל רדה סאנסר לס טוליארס
סנסרה קלאסית מאוד נגישה: זסטי עם שמץ של דשא כמו גם פרי לבן על האף. פריך על החיך, עםחומציות בולטת אך מאוזנת היטב.זוג עם דגים ומנות בשר לבן.תערובת: 100% סוביניון בלאן