קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

תבשיל האפונה עם העיניים השחורות של אמא.

תבשיל האפונה עם העיניים השחורות של אמא.
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? תבשיל האפונה עם העיניים השחורות של אמא יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 729 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך אפונה שחורה עיניים, אבקת בצל, פלפל קאיין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו תבשיל אפונה שחור עיניים, Tex Mex תבשיל אפונה עיניים שחורות, ו תבשיל אפונה שחור עיניים (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום בשר בקר טחון במחבת גדולה.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסננים את השומן העודף ומוסיפים בצל, שום, חלפיניו ומהות. מבשלים את התערובת במשך 3 עד 5 דקות או עד הבצל התרכך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיפים את האפונה, העגבניות, מרק פטריות, מרק עוף ורוטב אנצ ' ילדה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אנצ ' ילדהרוטב אנצ ' ילדה
מרקמרק
עגבנייהעגבנייה
עוף שלםעוף שלם
אפונהאפונה
4
להוסיף כמה מקפים של רוטב חריף. מבשלים עד חם, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
5
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
קרע את הטורטיות לחתיכות גדולות. משמנים את החלק התחתון של תבשיל קדרה גדול עם חמאה ולאחר מכן בשורה התחתונה עם חתיכות טורטייה קרועות. כף על תערובת בשר בקר הקרקע לתוך שכבה דקה ולאחר מכן להוסיף שכבת גבינה.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
טורטיהטורטיה
חמאהחמאה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
7
הוסף עוד שכבה של טורטיות וחזור עם תערובת הבשר, מסיים עם שכבה של גבינה על גבי. מכסים את צלחת התבשיל בנייר כסף כדי למנוע את הגבינה מלשרוף ולמקם בתנור. מבשלים 35 עד 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
8
הסר מהתנור, לחתוך פרוסות כ 2 על ידי 2 אינץ ' ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
מקשטים עם בצל ירוק קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
10
שלב את כל החומרים ביסודיות.

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה שחורה מבושלתאפונה שחורה מבושלת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות6ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאהחמאה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות (מומלץ: Ro-tel)עגבניות חתוכות לקוביות (מומלץ: Ro-tel)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'דר מגורדצ'דר מגורד1חבילהטורטיות תירסטורטיות תירס283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל צהוב קצוץ (לא חובה)בצל צהוב קצוץ (לא חובה)283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין מיובשטימין מיובש283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב אנצ'ילדה עדיןרוטב אנצ'ילדה עדין2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה6ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץ, לקישוטבצל ירוק קצוץ, לקישוט454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד3מקפיםכמה רוטב לואיזיאנה חםכמה רוטב לואיזיאנה חם1( חצילים)חלפיניו, חתוך לקוביותחלפיניו, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש3(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2(חוֹרֶף)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1( חצילים)בצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ