קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

תבשיל עוף ברביקיו

תבשיל עוף ברביקיו
אם אתה רוצה להוסיף עוד חלב חינם מתכונים לקופסת המתכונים שלך, תבשיל עוף ברביקיו עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 6 מנות עם 513 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן כל אחד. זה מושלם עבור יום האב. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל ברביקיו. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. לכו לחנות ואספו סוכר חום, שמן קנולן, בצל ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, ונעשה בסביבות 1 שעה ו -15 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 48%, וזה טוב. מתכונים דומים: תבשיל עוף ושעועית ברביקיו, תבשיל קינואה עוף ברביקיו, ו תבשיל עוף ברביקיו לבישול איטי.

הוראות

1
מניחים קמח בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מוסיפים עוף, כמה חתיכות בכל פעם, ומנערים לציפוי. במחבת גדולה משחימים את העוף בשמן; מעבירים ל-13 אינץ ' לא משומן. 9 אינץ'. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מסננים מחבת, שומרים 2 כפות טפטופים. בטפטופים מטגנים בצל, פלפל ירוק וסלרי עד שהם רכים. בקערה קטנה שלבו את הקטשופ, המים, הסוכר החום, רוטב ווסטרשייר, המלח והפלפל; הוסף לירקות. מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל ירוקפלפל ירוק
סוכר חוםסוכר חום
ירקירק
קטשופקטשופ
סלריסלרי
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
4
יוצקים מעל העוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
5
מכסים ואופים בחום של 350 למשך 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מפזרים תירס.
מרכיבים שתצטרך
תירסתירס
7
אופים 18-20 דקות יותר או עד שמיצי עוף מתבהרים והתירס רך.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוז סלטי הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזוס הוא מרענן בטמפרטורות חמות ומשלים רטבים מתוקים ומתובלים ומשפשף. זינפנדל הוא בחירת יין אדום קלאסי לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר וחזה בקר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא קווירה דריי קריק ואלי זינפנדל. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
קווירה דריי קריק ואלי זינפנדל
קווירה דריי קריק ואלי זינפנדל
פירות כהים, אך טריים, חצופים שולטים באף עם תווים מוקדמים של פטל שחור, פטל, שזיף ודובדבן כהה. פרי מונע פירות יער קדימה מודגש על ידי תבלין אפייה קלאסי של עמק הנחל היבש ותווי פירות יבשים עדינים יותר. החיך והמרקם עשירים ומלאים עם חיך אמצע צפוף וטעים. טעמים משתהים בנעימות בגימור ארוך ומתמשך.מבשרים צמחוניים ועד צלויים, מהים התיכון הקלאסי ועד האתני החריף, יין זה בוודאי יפתיע את מי שיש לו זינפנדל עם רק סוגים מסוימים של מאכלים.