קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

תבשיל תפוחי אדמה איטלקי

תבשיל תפוחי אדמה איטלקי
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו תבשיל תפוחי אדמה איטלקי. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 16 גרם חלבון, 29 גרם שומן ובסך הכל 429 קלוריות. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.51 דולר למנה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם תפוחי אדמה, בצל, נקניק טחון עדין וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 51%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: קדירת תפוחי אדמה איטלקית, קדירת חזיר ותפוחי אדמה איטלקית, ותבשיל בטטה הודו איטלקי.

הוראות

1
במחבת, מבשלים נקניק עד שהוא כבר לא ורוד; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מניחים ב-9 אינץ' משומן. תבנית אפייה מרובעת. למעלה עם תפוחי אדמה. באותה מחבת מטגנים בצל, פלפל ירוק ושום בשמן במשך 5 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
3
מערבבים פנימה את הפטריות, העגבניות, הזיתים, הבזיליקום, המלח והפלפל. כף מעל תפוחי אדמה עד 1 אינץ 'מקצה המנה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
4
מפזרים מעל גבינת פרמזן ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
5
אופים, ללא כיסוי, ב-350 מעלות למשך 30-35 דקות או עד שהחלק העליון משחים קלות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1926 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות1926 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצה או 2 כפיות פתיתי פטרוזיליה יבשיםפטרוזיליה טרייה קצוצה או 2 כפיות פתיתי פטרוזיליה יבשים2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון112אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ג'ונסונוויל® נקניק איטלקי טחון עדיןג'ונסונוויל® נקניק איטלקי טחון עדין64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול פרוס זיתים בשלים, סחוטיכול פרוס זיתים בשלים, סחוט160אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץבצל קצוץ256 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס6306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמחית תפוחי אדמהמחית תפוחי אדמה0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות טריות קצוצותעגבניות טריות קצוצות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו הם הבחירות המובילות שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. Famille Vincent Cremant de Bourgogne עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-24 דולר לבקבוק.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.