קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות35
מגזין

תערובת אבקת קארי

תערובת אבקת קארי
תערובת אבקת קארי הוא ללא גלוטן, ו ומספק כ 2 מנות. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 129 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 17 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך קאיין, חרדל, כורכום הקרקע, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל הודי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. וזה יוצא מן הכלל. נסו Chilakada Dumpa Podi Koora - אנדרה בסגנון קארי בטטה עם אבקת קארי, אבקת קארי, ו אבקת קארי תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את כל החומרים במיכל עם מכסה אטום. לנער לשלב. לאחסן במקום קריר ויבש עד 6 חודשים. כאשר מוכן לשימוש, לטחון ולהוסיף מנות על פי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Nigl Freiheit Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.