קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

תפוחי אדמה יווניים קלויים בתנור

תפוחי אדמה יווניים קלויים בתנור
אם יש לך בסביבה 9 שעות ו -40 דקות לבלות במטבח, תפוחי אדמה יווניים קלויים בתנור עשויים להיות מדהים ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני מתכון לנסות. מתכון זה מכין 6 מנות עם 230 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב כמו הר ד ' אובר ים תיכוני. 535 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. מתכון זה מכלמתכונים דורשים בזיליקום, מיורן, פלפל לימון ושמן זית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 93%, וזה מדהים. נסו תפוחי אדמה יווניים קלויים בתנור, תפוחי אדמה יווניים קלויים בתנור, ו תפוחי אדמה יווניים(קלויים בתנור וטעים!) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את פלפל הלימון, מיורן, בזיליקום, טימין ורוזמרין. בקערה נפרדת מערבבים את היין, המים, שמן הזית, הרוטב, השום, מיץ הלימון, גרידת הלימון ו -1 / 2 מתערובת התיבול.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
שמן זיתשמן זית
מרז ' ורםמרז ' ורם
רוזמריןרוזמרין
שוםשום
באזיל!באזיל!
טימיןטימין
מיםמים
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים לתבנית אפייה מזכוכית בינונית.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
3
מניחים תפוחי אדמה בכלי, מצפים בתערובת ומפזרים את יתרת התבלינים. מכסים, ומקררים 8 שעות, או לילה.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
תפוח אדמהתפוח אדמה
4
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
אופים תפוחי אדמה 1 שעה ו 15 דקות בתנור שחומם מראש, צולה פעם בחצי הדרך דרך זמן האפייה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא דומיין קרנרוס ברוט רוז, קובי דה לה פומפדור. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-36 דולר.
דומיין קרנרוס ברוט רוז קובי דה לה פומפדור
דומיין קרנרוס ברוט רוז קובי דה לה פומפדור
ה דומיין קרנרוס ברוט רוז מְזוּגָר קוב סוויד דה לה פומפדור, חוגג את חייה ותקופותיה של מאדאם דה פומפדור (הקורטיזנית הגדולה והפילגש של לואי החמישה עשר) שזוכה להכנסת שמפניה לבית המשפט והיה יוצר טעם משפיע בענייני אמנות, אדריכלות ופילוסופיה–מפורסם בהערתה, "שמפניה היא היין היחיד שאישה יכולה לשתות ולהישאר יפה."דומיין קרנרוס ברוט רוז רוז הוא יין בעל איזון נהדר, המדגיש מאפיינים פירותיים ופרחוניים במידה רבה יותר ממה שניכר בברוט או לה ר. זה נעשה אך ורק עם תשומת לב אומן לאיכות, עם המקור אך ורק מ קרנרוס ושימוש בשיטות ייצור שמפניות עתיקות יומין. תערובת של 58% פינו נואר, 42% שרדונה, רוז רוז רוז נועד להיות נהנה בגיל צעיר למדי, כאשר אופי פירותי הוא עדיין השולט עדיין יש מספיק גיל כדי להפוך את היין עגול ומאוזן.בארומה של היין יש רמזים לתותי בר ושושנים עם תווים של אפרסק למרות שצבעו ורוד בהיר, ברוט רוז ספייד אינו מתוק יותר מהיינות האחרים שלנו. זה ברוט אמיתי.