קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

תרד Supreme

תרד Supreme
תרד Supreme עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני התוספת שלך. צופה בדמות שלך? המתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן,, ללא מוצרי חלב, פליאוליתי ולקטו אובו מכיל 133 קלוריות , 8 גרם חלבון ו -7 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 27% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים. למתכון הזה מטעם Taste of Home יש 1 מעריצים. אם יש לך פטריות, אגוזי מלך, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 94% . הציון הזה יוצא מן הכלל. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: תרד אפוי Supreme , סלט תרד Supreme , וסלט תרד טאנגי Supreme .

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים פטריות ובצל במרק על אש בינונית-נמוכה עד לריכוך. מערבבים פנימה את התרד, אבקת השום, המלח והפלפל; מכסים ומבשלים 2-3 דקות או עד שהתרד נבול. מערבבים פנימה אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס פפאיה קלופה קצוצה1/2 כוס פפאיה קלופה קצוצה
1/2 כוס אפונה מבושלת או ירק1/2 כוס אפונה מבושלת או ירק
עם מרק שום צלוי, לא מדוללעם מרק שום צלוי, לא מדולל
חבילות כל אחת) תרד טרי, קרועחבילות כל אחת) תרד טרי, קרוע
תמרים, מגולענים וקצוציםתמרים, מגולענים וקצוצים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 קילו פסטה בייבי מעטפת, מבושלת אל דנטה1 קילו פסטה בייבי מעטפת, מבושלת אל דנטה
ציוד שתשתמש בו
פסטה קליפת תינוקפסטה קליפת תינוק
2
מגישים עם כף מחוררת.
ציוד שתשתמש בו
1 1/2 פאונד שעועית ירוקה, קצוות קצוצים, חתוכים לחצי1 1/2 פאונד שעועית ירוקה, קצוות קצוצים, חתוכים לחצי