קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות4
ציון בריאות52
מגזין

תרנגולות קורניש צפון אפריקאיות

תרנגולות קורניש צפון אפריקאיות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל תרנגולות קורניש צפון אפריקה. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 80 גרם חלבון 78 גרם של שומן, וסך הכל 1103 קלוריות. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שום, שום, זרעי כמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. עם כפית ציון 77% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: כדורי בשר צפון אפריקאים, עוף צפון אפריקאי, ו תערובת תיבול צפון אפריקאית.

הוראות

1
באמצעות סכין חדה או סכין קצבים, לפצל כל תרנגולת במורד גבה ולפתוח אותו שטוח, כמו ספר. סדר את התרנגולות, צד העור למעלה, על שני מחבתות קלייה גדולות. לסחוט את הלימונים והתפוזים על התרנגולות, ולאחר מכן למקם את חתיכות לימון סחוט כתום מתחת לתרנגולות.
מרכיבים שתצטרך
כתוםכתום
לימוןלימון
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
קליברקליבר
סכיןסכין
2
על משטח עבודה, מפזרים את השום עם המלח. באמצעות סכין גדולה, קוצצים ולמרוח אותם יחד כדי ליצור משחה. לגרד את הדבק שום לתוך קערה קטנה, ומערבבים את הפפריקה, כמון, זנגביל, קאיין אופציונלי. בהדרגה מערבבים בשמן כדי להפוך את הדבק.
מרכיבים שתצטרך
רסק שוםרסק שום
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כמוןכמון
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
קערהקערה
3
מורחים את הדבק על עור התרנגולות, ולתת להם לעמוד בטמפרטורת החדר, מכוסה, במשך 1 שעה לפני הצלייה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
4
מניחים מתלה בשליש העליון של התנור, ומחממים עד 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
צולים את התרנגולות, צולים לעתים קרובות עם טפטוף, עד המיצים לרוץ צהוב כאשר הבשר הוא פירסינג עם מזלג, 50 עד 60 דקות.
6
מגישים מיד, להשליך את הפירות המבושלים.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
7
מאמר var
8
Type_27_data = {};
9
מאמר
10
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', שנין בלאן וריזלינג הן בחירות נהדרות לאפריקאי. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. אתה יכול לנסות את פינוטג '"הזאב המצויר". מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
זאב צבוע Pinotage Den
זאב צבוע Pinotage Den
יין עשיר ועסיסי עם טעמים של גרגרי קיץ אדומים ושחורים, תבלין מלוח וטעמי עץ קלויים. ליין יש טאנינים בהירים. יש לו גימור ארוך ורענן.Pinotage הוא היין האדום הטוב ביותר בעולם עבור זוג עם מנות מקסיקניות כגון Fajitas ו חפרפרת. זה גם נהדר עם קברילו. היין אוהב זרעי כמון וטעמי צ 'ילי אנצ' ו מעושנים. זה גם טוב מאוד טעמים אחרים כמה התמחויות אזוריות אמריקאיות כגון עם חזיר משך קרולינה סמוקי טקסס b. B. Q. בשר בקר.