קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

Goi Buoi (סלט פומלו וייטנאמי)

Goi Buoi (סלט פומלו וייטנאמי)
זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם שומשום, בוטנים קלויים, צדפות ים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הווייטנאמי. נסו סלט חזיר & אשכוליות וייטנאמית (חזיר גוי Buoi), סלט פומלו: ים סומו (???????), ו סלט פומלו (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשטוף צדפות תחת מים קרים ביסודיות לטפוח יבש.
מרכיבים שתצטרך
1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2
מניחים צדפות בשכבה אחת על מגבות נייר. אפשר לצדפות להגיע לטמפרטורת החדר כדי למשוך לחות עודפת. (ראה הערה בהמשך.)
מרכיבים שתצטרך
1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
3
כאשר מוכן לבשל, מפזרים צדפות עם מלח ופלפל על הצדדים השטוחים שלהם. מעל להבה גבוהה, מחממים מחבת ללא מקל עם שמן עד שהוא מתחיל לעשן. השתמש מלקחיים כדי להוסיף על 8-10 צדפות למחבת, דואג כי הצדפות לא לגעת. (הצדפות להפריש קצת מיץ כפי שהם מבשלים. כאשר צפוף במחבת, הם קיטור ולא לצרוב.) לאחר 2 mintues, צד המגע יפתח קרום זהוב. במהירות להעיף את הצדפות לצרוב שוב במשך 2 דקות נוספות. (הצדפות צריך להיות משחימים קלות בכל צד אבל עדיין שקוף במרכז.) צדפות צלחת מיד, ולצרוב את המנה הבאה לפי הצורך. ברגע שכל הצדפות התקררו, חצי אותן לאורכן לדיסקים דקים יותר. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
Pomelo: עם סכין קילוף, לקלף את הקליפה החיצונית עבה cottony pith של פומלו. להפריד את עיסת בשרני מן עורות אטומים היוצרים כל טריז. בעדינות למשוך נתחים של עיסת פומלו לחתיכות בגודל ביס ומניחים אותם לתוך שקית ziploc בגודל גלון או טאפרוור גדול.
מרכיבים שתצטרך
PomeloPomelo
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
5
מרכיבים צוננים: מנגו Prep, גזר, מלפפון, ועשבי תיבול. בעדינות לזרוק את החומרים האלה יחד עם הצדפות לתוך מיכל פומלו. להכניס למקרר.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
PomeloPomelo
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
1
מערבבים את הצ ' ילי, שום, מיץ לימון ורוטב דגים בקערה קטנה. מקררים בנפרד. שעה לפני ההגשה, יוצקים את הרוטב לתוך המיכל מחזיק את שאר החומרים בקירור. לזרוק בעדינות לקפל דרך לשלב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1
מחממים מחבת שטוחה גדולה מעל חום בינוני. כשהוא מתחיל לעשן, מוסיפים שומשום ומלח ים וטוסט במשך 2 עד 4 דקות, משליכים ברציפות כדי להבטיח אפילו בראונינג. הזרעים יריחו אגוזי ויהפכו זהב כפי שהם מתחילים חום. ברגע שזה קורה, יוצקים זרעים על צלחת כדי להתקרר. צלחת סלט ומקשטים עם שומשום קלוי ובוטנים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
הערה: צדפות הנמכרות בסופרמרקטים הן לעתים קרובות מראש ספוג סודיום tripolyphosphate (STP). Stp plumps עד צדפות ומגדיל את המחיר ליחידת משקל. לרוע מזלו של הטבח בבית, הלחות העודפת גורמת לצדפות הספוגות מראש האלה לאדות ולא לצרוב. השתמש בצדפות יבשות אם זמין ולהביא לטמפרטורת החדר כדי לנקז את הנוזלים לפני הבישול.
מרכיבים שתצטרך
1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע, קצוצים בצפיפותעלי נענע, קצוצים בצפיפות1גדולגזר שמן, מקולף ופרוס לרצועות גפרורגזר שמן, מקולף ופרוס לרצועות גפרור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה, קצוצים בצפיפותעלי כוסברה, קצוצים בצפיפות1מלפפון אנגלי, deseeded ופרוס לרצועות matchstickמלפפון אנגלי, deseeded ופרוס לרצועות matchstick1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגיםרוטב דגים3ציפורןשום, הלם או לחוץשום, הלם או לחוץ1מנגו ירוק, מקולף ופרוס לרצועות גפרורמנגו ירוק, מקולף ופרוס לרצועות גפרור2עלי ליים כפיר, פרוס דק מאוד (אופציונלי)עלי ליים כפיר, פרוס דק מאוד (אופציונלי)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר2(חוֹרֶף)מיץ ליים סחוט טרי (כ 1/2 סיד)מיץ ליים סחוט טרי (כ 1/2 סיד)2(חוֹרֶף)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי4(חוֹרֶף)בוטנים קלויים בסגנון וירג'יניה קצוציםבוטנים קלויים בסגנון וירג'יניה קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות ים, כל אחד בערך 1 עד 1 1/2 אינץ ' בקוטר (יבש ארוז אם זמין)צדפות ים, כל אחד בערך 1 עד 1 1/2 אינץ ' בקוטר (יבש ארוז אם זמין)4(חוֹרֶף)זרעי שומשום קלויים קלותזרעי שומשום קלויים קלות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלים בזיליקום תאילנדי, קצוץ גסעלים בזיליקום תאילנדי, קצוץ גס1צ'ילי עוף תאילנדי אדום, פרוס דקצ'ילי עוף תאילנדי אדום, פרוס דק

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. שמורת דה מורגנזון צ ' נין בלאן עם 4.2 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.