קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות45
מגזין

Lasagne Bolognese al Forno

Lasagne Bolognese al Forno
מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לכם חמאה, פרמג'יאנו-רג' יאנו, מלח כשר ופלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 82%. נסו לזניה אל פורנו, לזניה בולונז, ו בולונז לזניה (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור בולונז ראגו: בסיר 6 עד 8 ליטר, כבד תחתית, לחמם את שמן זית וחמאה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
בולונזבולונז
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את הבצל, הסלרי, השום והזיעה על אש בינונית עד שהירקות שקופים ורכים אך לא שחומים, כ-10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיפים את העגל, החזיר והפנצ ' טה ומערבבים לתוך הירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פנצ ' טהפנצ ' טה
חזירחזיר
עגלעגל
4
מוסיף את הבשר על חום גבוה, ערבוב כדי לשמור על הבשר מלהישאר יחד עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
5
מוסיפים את רסק העגבניות, החלב והיין ומבשלים על אש בינונית-נמוכה במשך 1 עד 1 1/2 שעות. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, ומסירים מהחום.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רסק עגבניותרסק עגבניות
חלבחלב
ייןיין
1
מערבבים ביצים ותרד. תל 3 1/2 כוסות קמח במרכז קרש חיתוך עץ גדול. הפוך באר באמצע הקמח ולהוסיף את תערובת ביצה ותרד ושמן זית. בעזרת מזלג, היכו יחד את התרד, הביצים והשמן והתחילו לשלב את הקמח, החל מהשוליים הפנימיים של הבאר.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
תרדתרד
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
2
ככל שאתה מרחיב את הבאר, להמשיך לדחוף את הקמח מהבסיס של התל כדי לשמור על הצורה היטב. הבצק יתחבר כאשר חצי מהקמח משולב.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בסיסבסיס
3
התחל ללוש את הבצק בשתי הידיים, באמצעות כפות הידיים. ברגע שיש לך מסה מלוכדת, להסיר את הבצק מן הלוח לגרד ולהשליך כל שאריות. מחזירות אור קלות את הלוח וממשיכות ללוש למשך 6 דקות נוספות. הבצק צריך להיות אלסטי וקצת דביק. לעטוף את הבצק בפלסטיק ולאפשר לנוח במשך 30 דקות בטמפרטורת החדר. מחלקים את הבצק ל -3 חלקים שווים ומגלגלים כל אחד להגדרה הדקה ביותר על מכונת גלגול פסטה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
פסטהפסטה
גלולגלול
עוטףעוטף
4
מביאים על 6 ליטרים של מים לרתיחה ולהוסיף 2 כפות מלח. תכינו אמבט קרח ליד הכיריים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
מלחמלח
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
5
חותכים את הפסטה לתוך 20 (5 אינץ') ריבועים לרדת לתוך המים הרותחים. לבשל 1 דקה, עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
6
לנקז היטב לרענן באמבט הקרח.
מרכיבים שתצטרך
קרחקרח
7
מסננים על מגבות ומניחים בצד.
8
עבור besciamella: בסיר בינוני, חמאת חום עד מותך.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
מוסיפים קמח ומערבבים עד חלקה. מעל חום בינוני, לבשל עד חום זהוב בהיר, על 6 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
10
בינתיים, מחממים חלב במחבת נפרדת עד כמעט לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
מוסיפים חלב לתערובת חמאה 1 כוס בכל פעם, שוטפים ברציפות עד חלקה מאוד ומביאים לרתיחה. מבשלים 30 שניות ולהסיר מהחום. מתבלים במלח ואגוז מוסקט ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מוסקטמוסקט
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
12
להרכבה: מחממים את התנור ל 375 מעלות F. במחבת בראוני, להרכיב את הלזניה, מתחיל עם שכבה של ראגו, קומץ של פרמזן מגורר, שכבה של פסטה, שכבה של בכמל, שכבה של ראגו, קומץ של פרמזן מגורר וכו'. עד כל רוטב ופסטה משמשים עד. השכבה העליונה צריכה להיות פסטה עם bechamel מעליו. למעלה לזניה עם פרמזן מגורר-רג ' יאנו ואופים בתנור במשך 30 עד 45 דקות, עד הקצוות הם השחמה הרטבים מבעבעים.
מרכיבים שתצטרך
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
פסטהפסטה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
13
הסר ולאפשר להתקרר במשך 10 דקות לפני חיתוך.

מרכיבים

3(חוֹרֶף)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)5(חוֹרֶף)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)1גזר, דק, קצוץגזר, דק, קצוץ1צלעסלרי, קצוץ דקסלרי, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש4תוספת זחליםביציםביצים4(חוֹרֶף)קמחקמח1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, פרוסשום, פרוס6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה5(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות6ריבס, קצוץ טרי או קפואParmigiano-רג'יאנו, לצורםParmigiano-רג'יאנו, לצורם227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Parmigiano-רג'יאנו, לצורםParmigiano-רג'יאנו, לצורם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר, אדמה.חזיר, אדמה.21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פנצ'טה או בייקון סלאב, קרקעפנצ'טה או בייקון סלאב, קרקע170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תרד קצוץ קפוא, הפשיר וסחוט יבש מאוד וקצוץ בסדר גמורתרד קצוץ קפוא, הפשיר וסחוט יבש מאוד וקצוץ בסדר גמור1צינורותפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה שלא חוסל, בתוספת 1/2 כוס לאבק את משטח העבודהקמח לכל מטרה שלא חוסל, בתוספת 1/2 כוס לאבק את משטח העבודה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגל, קרקעעגל, קרקע