קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות5
מגזין

Nuoc Cham (רוטב טבילה חריף ויאטנמי)

Nuoc Cham (רוטב טבילה חריף ויאטנמי)
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian hor d ' oeuvre? Nuoc Cham (רוטב טבילה חריף וייטנאמי) יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. מנה אחת מכילה 37 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לך פלפל צ'ילי חריף, רוטב דגים, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הווייטנאמית הזאת. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 10 דקות. . עם כפית ציון של 44% המנה הזאת די טובה. נסו רוטב טבילה וייטנאמי (Nuoc Cham), רוטב טבילה וייטנאמי (Nuoc Cham), ו רוטב טבילה וייטנאמי (Nuoc Cham) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מים, פלפלים צ ' ילה, שום, רוטב דגים, חומץ אורז, וסוכר יחד בסיר על חום בינוני-נמוך עד הסוכר מתמוסס לתוך הנוזל; להסיר מהחום ולהניח בצד להתקרר לחלוטין, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
חומץ אורזחומץ אורז
רוטב דגיםרוטב דגים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מערבבים מיץ לימון לתוך הנוזל מקורר.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Tanian et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.