קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

אופה ארטישוק עוף מהפך

אופה ארטישוק עוף מהפך
אופה ארטישוק עוף מהפך מתכון יכול להתבצע בערך 1 שעה ו 10 דקות. מתכון זה מכין 6 מנות עם 456 קלוריות, 31 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו פטריות, קמח, חלב, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזאת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 58%. ציון זה הוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם ממרח ארטישוק תרד מהפך, מטבל ארטישוק שמנת מהפך, ו תבשיל תרד וארטישוק מהפך.

הוראות

1
בסיר קטן, לשלב את הקמח, מרק וחלב עד חלקה. מביאים לרתיחה על אש בינונית תוך ערבוב מתמיד; מבשלים ומערבבים 1-2 דקות יותר או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
דלעות פאי בינוני כל אחת)דלעות פאי בינוני כל אחת)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מעבירים לקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
3
מערבבים פנימה את המרק, היוגורט והמיונז עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים פנימה את העוף, הארטישוק, ערמוני המים, תערובת האורז עם תכולת חבילת התיבול, הפטריות, הבצל, הסלרי, הפימינטוס והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
מי קוקוס או חלב *ראה הערה לגבי פיצוח קוקוסמי קוקוס או חלב *ראה הערה לגבי פיצוח קוקוס
לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
4
העברה ל-2-1/2 קו-טי. תבנית אפייה מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
5
מפזרים קוביות מלית.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)1/2 כוס מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
6
אופים, ללא כיסוי, בחום של 350 מעלות למשך 45-55 דקות או עד שהקצוות מבעבעים והאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מים ארוזים לבבות ארטישוק, שטוף, סחוט וקצוץיכול מים ארוזים לבבות ארטישוק, שטוף, סחוט וקצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול פרוס ערמוני מים, סחוטיכול פרוס ערמוני מים, סחוט1צלעצלע סלרי, קצוצה דקצלע סלרי, קצוצה דק11 קילו קישואים,גרגירי מרק עוף ללא נתרןגרגירי מרק עוף ללא נתרן283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מופחת-שומן מופחת-נתרן מרוכז קרם של מרק סלרי, חייכול מופחת-שומן מופחת-נתרן מרוכז קרם של מרק סלרי, חי420אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף בקוביות מבושלחזה עוף בקוביות מבושל3276 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב נטול שומןחלב נטול שומן3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות756 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז דל שומןמיונז דל שומן1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)jar diced pimientos, סחוטjar diced pimientos, סחוט227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יוגורט רגיל כוסיוגורט רגיל כוס170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת דגנים ארוכים ואורז בר לערבבחבילת דגנים ארוכים ואורז בר לערבב2006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות מלית מתובלקוביות מלית מתובל